10/08/2012

Apabila UMNO Diharamkan Dalam Kitab Sabilal Muttaqin?



Ini satu lagi kebodohan mereka yang takjub kepada PAS mengeluarkan kenyataan. Bagaimana seorang ulama yang wafat beratus tahun sebelum UMNO ditubuhkan, datang logiknya dimana? Inilah cara cebenar mereka mengelirukan ramai orang untuk menyokong PAS. 

Sebab itu bulan menjanjikan bintang, tiket menjanjikan syurga dan macam-macam lagi modus yang diguna pakai oleh troopers PAS untuk mengelirukan rakyat yang membaca melalui FB. Sebab apa kita kata tak logik :

1. Apakah judul atau nama kitab itu yang sebetulnya?

2. Siapa pengarang kita tersebut?

3. Kenapa mereka tak jawab itu kitab apa?


Kerana itu juga Keris merasakan bahawa kini PAS sudah menjadi satu kelompok mereka yang tergolong dalam kesesatan. Pemimpin mereka juga sesat apatah lagi anak murid. Inilah yang menjadi masalah kepada sekamatkan akdiah anak-anak melayu,

Inilah diri PAS yang sebenarnya sekarang. Berselindung disebalik nama Islam namun mereka menyesatkan rakyat Malaysia. Dasar muka penipu!

K7L : Mata aku berat kalau tak aku bedal gobi ni..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk