10/08/2012

Isham Rais Kurang Ajar - Persenda Bendera Malaysia Dengan Lambang Lucah?



Inilah mentaliti si bapok tua Tukar Tiub yang tidak menghormati semangat Merdeka dan menghina warna bendera Malaysia! Orang macam ini tak perlu dibiarkan. Manusia macam ini elok dibuang negara! Dulu dah duduk UK buat apa balik Malaysia?

Isham Rais ini memang dah macam tak ada agama. Tak kisahlah nak hentam pasal logo dan sebagainya namun dengan membuat logo berbentuk lucah dan dikaitkan dengan merdeka membuatkan Keris rasa dia ini sudah tidak layak lagi memegang kad pengenalan Malaysia. Layaknya dia hidup di Somalia baru dia tahu erti penyesalan.

Hey rakyat Malaysia yang cintakan negara! Takkan nak diamkan diri selepas lambang dan warna Malaysia dihina sebegini rupa?

K7L : Lagi dibiar lagi bodoh nampaknya bapok tua ni..

7 ulasan:

  1. Memang patut kena tahan ISA puihhh lu yg syok sendiri der....apa sumbangan dia agak2nya pada negara

    ReplyDelete
  2. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=4229028126064&set=a.3155767335215.153531.1296167163&type=1&relevant_count=1


    The FB of the logo creator.....

    ReplyDelete
  3. Itu logo kemerdekaan ke-55 : PKR, DAPigs & HamPAS...

    ReplyDelete
  4. manusia celaka ni kalau di CHINA atau di KOREA UTARA confirm di hukum mati "on the spot"..tapi malang nya spesis pemakan bangkai ini hidup cari makan berAnak pinak di malaysia ,jadi nyawa nya selamat oleh dek ke lemah lembutan kerajaan malaysia....

    ReplyDelete
  5. Nauzubillah hi manzalik.....Perkasa, Pekida dan pekima dimana sensitiviti dan integrasi anda semua...

    ReplyDelete
  6. KAJKAHKAHAKAH....BILA KAFIR HARBI PELAKON LUCAH SECARA TERANG MENGHINA HUKUM ALLAH SWT..XDE LAR PULAK KAMU SEMUA BISING MACAM HANJIJG KENA SAWAN BABI...KALO BAB NI CEPAT NAK MENYALAK..HUKUM ALLAH SWT DIREMEHKAN...TUIH..

    ReplyDelete
  7. anon Anonymous11 August 2012 11:29..
    err..ko ni bodo ke pa, bapak porno non juboq ko terang2 langgaq akidah ko ley rilek plak.. KO NI MMG HANJING KAPIR, DISEBABKAN KO DH BKN LG ISLAM JADIK KO LAYAK DITEMPATKAN KAWANAN BABI2 YG NAKAL DIBAKAR HIDUP2...DH LA BODO, NK BLAGAK ALIM PLAK KAT SINI PTUIHHH!!!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk