03/08/2012

Gadis Inikah Yang Membuatkan MP PKR Halau Isterinya?



Jangan keliru! Bukan Zuraida yang kita nak ceritakan ini. Artikel kali ini lebih kepada persoalan yang mahukan MP Kuala Langat menjawabnya. Baru-baru ini Keris bertandang ke Kuala Langat dan bertemu dengan rakan di sana. Mereka bercerita kisah Dolah Sani halau isteri sebab dia tengah syok dengan bini muda. Ini kes yang dia nikah di Thailand tu kan?

Betul atau tidak? Nama bini mudanya Faizah? Dikhabarkan lagi isterinya yang pertama dihalau didalam bulan Ramadhan dan anak-anak dihasut untuk tidak ambil tahu pasal ibu mereka. Inikah sikap seorang pemimpin PKR? Tak hairan juga sebab Anwar lagi teruk siap tipu Wan Azizah hidup-hidup lagi kan?

Apapun Keris nak tekan di sini, apakah pemimpin yang punya masalah moral diangkat mewakili rakyat kelak? Dolah Sani suka maki pemimpin BN termasuk mantan PM. Sekarang dia tak mahu maki dirinya sendiri? Keris kongsi juga pembongkaran TMS tentang kerakusan Dolah Sani :


Abdullah Sani atau 'nama mesra' nya Dolah Sani memang sukar dicari oleh penduduk Kuala Langat yang mahu mendapatkan pertolongan darinya.

Kalau sembang dengannya, pasti ramai yang akan ingat Dolah Sani kaki temberang kononnya telah dijanjikan 'position' Menteri Sumber Tenaga dalam kabinet bayangan pakatan. Entah betul atau tidak, itu urusan dia dengan mentornya Anwar Ibrahim.

Tapi, ramai juga warga industri di Kuala langat dan Sepang termakan dek sembang deras dia itu dan ada darinya yang telah diberhentikan kerja oleh majikan masing-masing dek kerana terlalu suka buat demonstrasi di kilang-kilang yang banyak terdapat di zon perindustrian bebas Kuala Langat dan Sepang. Apa nasib pekerja yang diberhentikan itu? Dolah Sani langsung tak peduli.

Baca selanjutnya di [SINI]

K7L : Kot ye pun nak kawin dua..gunalah saluran yang betul..adoi..perangai elok sikit..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk