22/08/2012

Nik Aziz Halau Nasha Dari PAS! - Hadi Dan Mustafa Ali Nak Follow Keluar Sama?



"Pelik apa, kalau (Datuk Mohd) Asri (Muda) yang berpuluh tahun menjadi presiden PAS boleh masuk Umno, jadi Nasharudin juga akan turut berbuat demikian," kata Nik Aziz kepada Bernama di Kota Bharu hari ini.

Nik Abdul Aziz juga dipetik Bernama sebagai berkata adalah lebih baik bagi Nasharudin meninggalkan PAS daripada menimbulkan masalah kepada parti.

Hah! Itulah antara ayat yang seakan menghalau bekas Timbalan Presiden PAS, Ustaz Nasharuddin Mat Isa daripada terus kekal sebagai orang PAS. Selepas YB Nasha keluar PAS, sumber dalaman menyatakan Presiden Pas juga akan mengikuti langkah Datuk Asri Muda! Diikuti orang kepercayaan Presiden PAS iaitu Setiausaha Agung PAS sendiri.

Kena ingat juga yang Ustaz Nasha adalah orang paling kanan kepada Haji Hadi Awang selepas Mustafa Ali. Orang yang setia seperti Ustaz Nasha seperti disokong untuk menyertai UMNO dan bertemu DS Najib. Kerana selepas ini akan menyusul pula Presiden Pas, SU Agung Pas, Pesuruhjaya Pas Terengganu dan beberapa orang lagi.

Mereka sudah mula meluat dengan DAP dan melihat UMNO sebagai medan pejuang Islam yang kuat untuk menentang fahaman yang diserap oleh DAP dalam PAKATAN.

K7L : Tunggu je apa jadi lepas ini..dengarnya orang-orang besar dalam PAS yang bukan erdogan dah mula kemas barang dan menunggu arahan tukar parti?..

5 ulasan:

  1. kalau betul, aku bersyukur ke hadhrat illahi dan sekiranya tidak, aku tetap akan mendoakan agar diberikan petujunjuk jua. aku berharap yang lain lainya akan melihat politik PAS dari kacamata agama yang sebenar setelah kian lama melihat agama dari kacamata politik.

    ReplyDelete
  2. kalau betul aku nak buat kenduri kesyukuran..

    ReplyDelete
  3. Pisaukarat jadi pecacai
    Kepada DAP tempat bersidai
    Demi nak dapat nasi sekepai
    Bangsa Melayu sanggup digadai.
    Hari-hari menghina bangsa
    UMNO pula menjadi mangsa
    Seolah langsong tidak berjasa
    Kepada bangsa dan juga negara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pisau karat jadi pencacai
      Dipotong koyak di tarik rabit
      Tiada pendirian dan tak boleh pakai
      Elok dibuangkan kedalam parit

      Delete
  4. Cuba try ajak TG Nik Aziz masuk UMNO. Dengan izin Allah. InsyaAllah.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk