29/07/2011

Sebab Duit Blogger PAS Bertekak?

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t







Pembongkaran telah dibuat oleh Bro Jinggo

Kerana duit mereka sanggup lacurkan perjuangan mereka. Mereka dibayar semata-mata untuk meracuni pemikiran dan lakonan mereka hanya sekadar untuk meraih simpati kepada rakyat! 

Perjuangan mereka bukan kerana perjuangan yang sejati, iklas untuk agama bangsa dan negara! 

Ikuti luahan Aduka Taruna blogger Pas dibawah dan fikir-fikirkanlah... 

Greenboc dituduh menggelapkan duit. 

Oleh : AdukaTaruna 

Gua tahu cerita ini. Tapi tiada bukti untuk gua melanggar Greenboc. Malah, Greenboc pada gua tidak mampu mengubah dasar atau polisi negara. Dan gua pernah suarakan supaya Greenboc disiasat di TKO. 

Hari ini, takdirnya, Moderator TKO, Wan JTK membangkitkan hal yang sama. Maka, gua menerbitkan artikel ini dengan memberi peluang kepada si penuduh dan tertuduh mempertahankan diri masing2. 

Tanpa bukti pada gua, ianya mengisahkan Greenboc yang menggelapkan duit kepada rakan TKO. Dan kini, Wan JTK meminta gua dan PAS refrom tidak senyapkan korupsi Greenboc. Gua akan berada di pihak orang yang berjaya membuktikan dia benar. Itu kemampuan manusia. Lebih dalam dari itu Allah nilaikan. Kita hanya ada hak menilai bukti2 fizikal dan jasad. 





Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Rupanya mereka ni tidak ikhlas lah selama ini..tidak hairan pun kerana mereka ni dah tiada sifat Fisabilillah..hidup negara berkebajikan katanya..kah kah kah

2 ulasan:

  1. SLM BRO..BLOGGER FUCKATAN MKN BESAR SAMPAI 4 JUTA..DPT PEGI CINA BEKEPIT DGN CHINADOLL..KENYANG BEB HUHUHU

    TENKIU KRN SUDI PAUT MEMAUT BLOG AMBO YG X SEBERAPE KE BLOG BROO >:]..APA PUN KASI BANTAII SAMA DIORANGGG!! YEHAAAAAAAAA!!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk