16/07/2011

24 nombor keramat Rosmah?

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t

Tertarik dengan fitnah demi fitnah yang didakyah kan secara bohong lagi dusta. Apa chegubard ni tade keje laen ke selaen gi kastam pastu tengok apa Rosmah beli?..nampak beno nipunya...bekas cikgu yang tade bende nak buat ni lah koje nye..weyh chegubard aku nak cakap sket..Keris 7 Lok nak koba..jangan bohong la..torang torang ekau tipu ese dongan rakyat jelato..hah ni fitnah dia..



ni Keris 7 Lok nak bagitaw..ni bukti kegagalan lidah bercabang dua oleh cikgu yang tengah xde keje tapi buat kerja menipu rakyat.




C/0 Malca Amit (Jeremy Beh Sim Tee)
Inspection by : H.E Datin Paduka Seri Rosmah Mansor

kan nampak beno nipunya?..Malca Amit adalah satu syarikat pengangkutan luar negara yang ada pejabat di rantau asia cuma kat thailand,singapore,china,hong kong, jepun, india,korea dan sri lanka je..datang mano Malaysia ni bai..pastu dah taw dah syarikat tu syarikat yang punye intregriti dan polisi yang tidak akan mendedahkan mana2 pembeli..bila masa dan atas dasar apa kastam nak mintak kebenaran pulak..mula2 SPRM,pastu Polis..dah sekarang Kastam pulak?..kau jangan tipu kami bai...untuk semua rakyat jelata yang hampir ditipu..nak info Malca Amit klik sini..nak taw lagi lanjut pasal fitnah yang xberapa nak menjadi ni..boleh klik sini pulak..

Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: rakyat tak bodoh.penipu yang bodoh!..kah kah kah

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk