21/07/2011

Johari Abdul Pun Tercalon Sebagai Pelakon Terbaik?

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t



Bermula dengan Anwar Ibrahim,kemudiannya Haji Suhardi..lepas tu Mat Sabu..ni calon keempat untuk menang award Pelakon Terbaik Abad Ini..tengoklah sendiri  








Dari video ini Keris tengok Joe Bedul ni lepas kenyit mata baru pura-pura sakit mata..siap gelak lagi kalau semua orang perasan lah..aduhai..nak kukuh lagi..Keris tengok orang keliling dia okay je..Sivarasa takde pula gosok- gosok mata?..paling menyampah masa dia kata " hei I'm DATUK Johari Abdul"..so what?..ko ingat ko sape kat mukabumi Allah ni sampai bila sebut nama ko kene respect gila2?..title Datuk tu malaikat tak tanye dalam kubur la orang tua penipu a.k.a Joe Bedul!!


ini adalah laporan daripada Double - Y

Sehingga pada hari demontrasi haram BerSHIT 2.0 Joe Bedul dilihat cuba memperdaya pasukan PDRM dengan meminta satu laluan dan kononnya beliau akan bertanggungjawab sepenuhnya.

Namun taktik beliau berjaya dihidu oleh anggota PDRM apabila 'signal' yang diberikan kepada Sivarasa iaitu dengan mengenyit sebelah matanya telah dilihat oleh salah seorang anggota PDRM.

Mungkin Joe Bedul terlupa bahawa PDRM boleh menghidu seseorang itu menipu atau tidak melalui bahasa tubuh yang ditunjukkan ketika bercakap.


Selepas ditegur oleh anggota PDRM Joe Bedul mendakwa matanya pedih, kerana terkena gas pemedih mata. Tetapi tahukah anda bahawa Joe Bedul sebenarnya tidak ikut berdemo pada hari kejadian kerana bimbang pakaiannya yang eksklusif terkena gas pemedih mata atau air kimia FRU. 

Beliau hanya turun di sana dengan segak berpakaian ala-ala hero filem James Bond hanya untuk melihat KEBODOHAN pengikut mereka.

Inilah rupa pemimpin Pakatan yang sebenar, mereka memperdayakan pengikut mereka, mereka mengeksploitasikan pengikut mereka demi kepentingan politik sempit mereka. 

Baca semula laporan apa Joe Bedul kata pada hari kejadian sebagaimana dilaporkan oleh Pisau.net di SINI


dan kalau nak tahu lah yang Joe Bedul ni kaki putar belit atau tidak..boleh cek kat SINI.. 



Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: anugerah pelakon terbaik belum ada pemenangnya lagi..nanti Keris umumkan..pasni PR jadi PRP..(Penipu Rakyat Production)..kah kah kah

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk