27/07/2011

Ambiga Dijerat Hanya Dengan Satu Soalan?

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t




Lihat video ini, ia telah dirakam awal tengahari semalam bertarikh 26 Julai 2011. Di sini kita dapat satu-satunya soalan yang dapat menunjukkan bahawa Ambiga bersalah dan bershit adalah satu perhimpunan haram yang melanggar titah DYMM Yang DiPertuan Agong!.. 

Apakah soalannya?.."Adakah benar DYMM Yang Di Pertuan Agong tidak membenarkan mereka membuat perarakan jalanan?"

Siapa yang bertanya?.. mengikut maklumat dari m-star online, seorang pemimpin pemuda, iaitu Tun Faisal Ismail Aziz, Pengerusi Unit Media Baru Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia. Tahniah dan syabas pada beliau kerana punya keberanian untuk hadir pada wacana tersebut dan bangun atas nama PEMUDA UMNO serta berjaya memberi impak melalui satu soalan yang menjawab seribu satu persoalan akan titah yang diberikan kepada Ambiga.

Nyata Ambiga derhaka dan melanggar titah! 


Selain Tun Faisal Ismail Aziz..turut hadir adalah Armand Azha Haji Abu Hanifah dan rakan2 serta Wira Perkasa..pelik sikit mane peginya hero2 kerajaan selain mereka?

Boleh lihat melalui video ini. Semalam Keris ada pesan pada Ambiga melalui penulisan blog ini. Jangan jumpa Khalid Gagap..kan dah gagap masa jawab soalan Tun Faisal!..







Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Ambiga sah melanggar titah dengan meneruskan juga perarakan jalanan..jangan jadikan alasan tidak dapat Stadium Merdeka..kau jangan tunjuk hebat!..Malaysia ini bumi berdaulat!! DAULAT TUANKU!!

3 ulasan:

  1. saya mewakili pihak mykmu.net ingin menarik perhatian pihak tuan
    bahawasanya...laman web mykmu.net akan mengadakan Majlis Himpunan penulis penulis maya pada 15 oktober ini, Insya'Allah ..Perdana Menteri Malaysia turut menghadiri majlis tersebut

    Buat masa ini apa yang boleh saya beritahu majlis ini diadakan di lembah klang dan penginapan akan disediakan bagi peserta yang datang dari luar lembah klang...


    andai berminat sila beri nama, blog anda dan no tel untuk dihubungi..

    hubungi saya di email dkds@mykmu.net

    keterangan lanjut: http://forum.mykmu.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=63412#915725

    ReplyDelete
  2. haram jadah punya ambiga. dek kerana si lahanat ni, rosak semua 1 kL terngendala..

    ReplyDelete
  3. Rakus seorang bujang,
    Insyaallah jika diizinkan tuhan..saya dan rakan2 akan bersama..akan diberitahu kelak..

    reez'
    biasala bro..

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk