30/09/2015

Ramai Melayu Dalam Kabinet PAP Singapura? - Ini Yang DAP Mahu!




Kabinet baru Singapura telah dilantik, Ada berapa orang Melayu yang dilantik? Hanya dua orang sahaja itupun kerusi ehsan! Sekadar nak tutup mulut Melayu Singapura. Itulah yang akan dilakukan di Malaysia jika DAP diberi kuasa. 

Lihat sendiri Kerajaan Pulau Pinang, ada berapa orang Melayu dalam barisan Exco? Sendiri fikirlah wahai orang Melayu. jang tertipu dengan dua tiga ekor melayu belaan DAP. Mereka semua sudah disuap untuk menipu bangsa mereka sendiri.

Ingatlah sejarah Melayu yang terdahulu. Lupakah akan ratusan tahun Melayu ini diinjak dan dijajah? Keris petik kata-kata Ku Seman "Tetapi kalau sekadar diberi jawatan pemegang tombak dalam DAP kemudian menyerang pula bangsa sendiri, tidak usahlah masuk DAP. Tidak sepadan dengan ‘dosa’ mengkhianati agama dan bangsa sendiri" -

K7L : Ambil pengajaran..

5 ulasan:

  1. apa la yg bodoh sgt??PAP kan parti cina..majoriti singapura pun bangsa cina!!

    #pecatJibby
    #selamatkanUmno
    #bantahTPPA

    ReplyDelete
    Replies
    1. hang ni mmg bodoh piang...lain kali jgnlah nak buat komen bodoh kat sini

      Delete
  2. apa la yg bodoh sgt??PAP kan parti cina..majoriti singapura pun bangsa cina!!

    #pecatJibby
    #selamatkanUmno
    #bantahTPPA

    ReplyDelete
  3. Jangan Jadi bodoh...hang ni lg bahlol....ko tgk berapa ramai orang India kat Singapore? Org Melayu lebih ramai dari India tapi org India lebih banyak dlm kabinet PAP. Malah, org India pegang jaw Menteri Kanan mcm Menteri Luar...Melayu? setakat jd hal ehwal Islam boleh ler....huhu

    ReplyDelete
  4. OI si anon BODOH si BANGKAI BABI RASIS HARAM JADAH, lu jgn. nak MENYAMAQlah si PENAKUT oi! lu manyak sedap itu JILAT JUBOQ BABI JIJIK kitSIAL/gong eng/kok/BABIga aaahhhh?!! Lu manyak sedap aahh itu JILAT sama LENDIR kitSIAL/gong eng; sampai muka lu yg. mcm. BANGKAI BABI pun penuh berLENDIAQ aaahhhh?!

    Yg. lu nak HINA Bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu kat Singapura tak habis-habis apasal si BANGKAI BABI?! Dasar lu si puak JIJIK-nak-MAMPOS-si-PENJILAT JUBOQ BANGKAI BABI!

    TANGKAPkit-SIAL/gong eng BANGKAI BABI!

    Yg. akan diKUBURkan dan diTERAJANG adalah DAPBANGKAI BABI-amat-SIAL-si EJEN/KULI YAHUDI ZIONIS-no-1!

    PI MAMPOS lu punya ekoq BANGKAI BABI kat JAMBAN TERORIS-TERORIS PENDATANG KAPIRDAJAL PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-EJEN/KULI-Barat/ZIONIS/FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH-no-1!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk