01/09/2015

Kisah Imam PAS Tolak Perhimpunan Bersih - DAP Marah Sungguh?


\ 


Sememangnya Bersih 4 ini dipelopori oleh 80% orang Cina. Rata-rata mereka adalah orang yang menerima pelbagai bantuan. Termasuk kemasukan MCA ke dalam Kabinet untuk memujuk orang Cina menyokong Barisan Nasional.

Nampaknya ini semua sudah tidak boleh diberi muka. PRU13 yang lalu Cina DAP bersatu nak kalahkan BN tapi tak dapat. Jadi tak salah kalau PM tak mahu bagi muka lagi pada orang cina. 

Tutup sahaja sekolah Jenis dan kurangkan dalam kabinet. Masa untuk berlembut sudah habis.

K7L : Apa lagi DAP mahu?..

7 ulasan:

  1. AKU SETUJUUUUUUUU SANGATTTTTT TUTUP SEKOLAH CINA

    ReplyDelete
  2. TAK PERNAH JUMPA PUN DI DUNIA NI ADA 3 SEKOLAH DALAM SATU NEGARA.... TAKUT SANGAT KAH KITA PADA CINA.... NEGARA LAIN TAK TAKUT PUN, PENDATANG AKUR SEBAB DEPA TEGAS... KITA PUIIIIHHHH

    ReplyDelete
  3. Negara Singapork pujaan puak cinabeng tu pun dah berdekad lamanya tutup sekolah vernakular tapi Najib aje la yg terhegeh-hegeh sayang bebenor dia kat cinabeng2. Nasib ko la Najib lembik. Cinabeng2 ni la yg galak pijak gambar ko.

    ReplyDelete
  4. Ah Jib Gor tetap bagi muka kat kaum yg pijak gambar dia tak percaya tengok la nanti belanjawan tahun ni, lagi satu dia kan AhJibGor.

    ReplyDelete
  5. Cucu cicit komunis jangka akan kehadiran melayu yang ramai melebihi mereka tapi silap sbb didemo haram sebelum ni di penuhi org2 pas..nampak sangat beberapa kerat sahaja kaum2 sesat pkr..jadi hadirlah manusia bernama mahathir yang bersifat dendam kesumat sampai akhir hayat untuk meramaikan melayu..mahathir.oh mahathir anak beranak dah tersesat jalan..

    ReplyDelete
  6. DSN sanggup jadi badut Ah Jib Gor ... beri apa cina nak .. tapi balasannya dia tetsp digina dan dipijak2 . Dia amat baik.. jujur..terbuka ... dan banyak bantuan dan kemudshan diberi pada rakyat.. dia hapuskan ISA ... harsp selepas ini DSN lebihkan beri pergatian pd bumiputera dan India sahsja .. Cina mmg sikap permusuhan yg berterusan mmg dah menjadibpilihan kaunm itu ... hingga merdka berubah baru boleh kawan .. kalau tak ... lupakan sahaja....

    ReplyDelete
  7. SAYA CADANGKAN AGAR SEKOLAH CINA DITAMBAH LAGI..BANYAK KAN ANAK MELAYU MASUK SEKOLAH CINA DAN BELAJAR BAHASA ASING.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk