01/05/2014

Unit Amal Kena Tumbuk Dengan Geng Sang Saka Malaya! #BantahGST



Haha! Nak bagitahu sikit pada Unit Amal. Pihak Polis dilatih dengan baik. Bukan mengarut macam Unit Amal PAS yang poyo lebih. Sekarang apa sudah jadi bergaduh sesama sendiri? Kenapa jadi macam itu?

Sebab masing-masing nak jadi hero. Yang kumpulan ini dengan agenda mereka, yang itu sendiri punya hal, yang Unit Amal cuba nak jadi polis bantuan bagai. Akibatnya? Bergaduh
 laaaa

Apa Mat Sabu cakap? 



K7L : Dulu maki Polis sangat..

4 ulasan:

  1. bergaduhlah dan berbunuhlah kerana itu adalah niat kamu kesana...kami warga Umno tak pedulipun anda kata kamu berbalah disana.

    ReplyDelete
  2. tak ada yg terburai perut ke? tak best lah kalau takde, kan kan kan?

    tak capai matlamat le mcm yg pemimpin2 mrk idamkan ...

    ReplyDelete
  3. bergaduh sesama sendiri lah Melayu, mana bangsa lain? China atau pun India!! Depa dok suok dirumah. Ini kah yang dikata bangsa yang bermaruah. Lu fikir lah sendiri Sampai bila budak2 Melayu nak berdemonstrasi. Ini menujukan mereka tak faham apa itu GST!

    ReplyDelete
  4. Kebodohan yang tak terbatas!. anwar seperti biasa, ok jer kan? PENIPU, PENGHASUT, PENGKHIANAT, RAJA KRONI DAN RASUAH, PENGADAI MARUAH BANGSA DAN AGAMA.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk