11/05/2014

Nah! Pemilihan PKR Paling Telus! - @AzminAli Punca Segalanya?


 

Ini bukan kali pertama kita dengar cerita ini. Namun rakyat selalu lupa akan kekecohan yang berlaku kerana mereka yang maha penipu ini sangat pakar membuat rakyat lupa dengan tindakan menuduh Barisan Nasional.

Siapa masih ingat peristiwa Anwar dan konco-konconya berjalan seluruh Malaysia malahan cerita ke luar negara tentang betapa teruknya Suruhanjaya Pilhanraya Malaysia yang menjadi induk kepada pemilihan demokrasi di Malaysia.


Ironinya, mereka yang gemar tuduh SPR tidak telus dan seleweng seakan berbalik kepada PKR sendiri. Dahulu CEC DAP sendiri sudah tunjuk mereka punya ketidak adilan yang mana 'kesamarataan' yang dibawa mereka tidak sama dalam pemilihan DAP.

PKR juga dah kantoi. Bukan kali pertama dan setiap kali pemilihan akan jadi begini. Kerana apa ya? Kerana mereka yang masuk PKR memang nak jawatan. Sebab tu berebut sampai baling kerusi bagai. 


Mengikut kata-kata orang dalam PKR, Azmin dan 'macai' Azmin yang berebut jawatan punca berlaku kekecohan. Bila mereka tahu hampir kalah maka timbul ketegangan. Berikut adalah Cabang Tangguh Pemilihan Di Selangor :

1. Subang
2. Hulu Langat
3. Sabak Bernam
4. Kuala Langat
5. Sepang
6. Klang
7. Kuala Selangor
8. Selayang
9. Kota Raja
10. Shah Alam
11. Sg besar
12. Kapar
13. Hulu Selangor
14. Sepang

Manakala yang tidak batal :

1. Gombak
2. Pandan
3. Ampang
4. Serdang
5. Tanjung karang
6. Kelana jaya
7. Puchong
8. PJU
9. PJS

Tetapi kekecohan tetap berlaku di semua tempat. InsyaAllah esok Keris kongsi kisah dua Cabang yang kecoh sampai ada perempuan kena pukul. Tunggu esok!

K7L : Rakyat wajib tengok..ini nak jadi wakil kamu semua?..

3 ulasan:

  1. hi semua umno punya kerja kata p[encium jubo kahkahkah

    ReplyDelete
  2. ingatkan bagus sangat, kutuk spr bukan main hebat lagi rupanya parti dia yg nak jaga undi untuk 500k ahli kononnya pun mampu...mcm haramjadah je..lps ni apa saja kata parti lahanat ni tak payah la amik kisah sbb diaorg sendiri sejuta kali lg teruk dr spr sebenarnya...ko nak ckp apa lagi anwar oi...ckp najib bayar duit kat ahli pkr suruh mengamukkah...ngadu la lagi kat amerika bos besar ko tu..mana rafizi pondan tu..ambabiga hilang tanpa suara...marina chin peng pun diam sudah..samad said mmg tak tau apa diperjuangkan so mmg la tak tau langsung apa2...kata 500k ahli takkan yg undi cuma brp ribu je...nampak sgt korang sendiri tak popular pd ahli sendiri...undi popular mmg tak wujud la kan sbb undi popular pun tak mampu lawan undi tak popular (jumlah ahli yg tak undi)...hehe...kalau Allah nak tunjuk mcm2 cara blh ditunjukkanNYA...terimalah ya..lps ni betulkan parti dr cari salah spr k...anwar ambabiga pls betulkan apa yg tak betul dlm parti pkr ni ya..

    ReplyDelete
  3. Parti Gangster Malaysia....apa dah jadi Beb...

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk