19/03/2014

Sila Kenakan Tindakan Bagi Penjawat Awam Sedar! Mohon ISA Diaktifkan Semula!



Semakin hari semakin ramai yang berani nak komen di Media Sosial yang berbentuk hasutan. Sepatutnya pihak Kementerian perlu tegas dalam menghukum mereka yang melampau ini. Hari ini mereka rasa mereka sudah kebal.

Sampai ada yang bersuara "Apa Kerajaan boleh buat dekat aku"? Kalau nak sokong parti mana tu lantaklah, tak ada siapa kisah pun tapi jangan melampau sampai menghasut. Kutuk PM sendiri macam PM tu Abu Jahal pulak.

Seorang Medical Assistant yang bekerja di bawah Kementerian Kesihatan sepatutnya berbakti kepada masyarakat bukan menghasut membenci kerajaan. 



Sila kembalikan ISA. Sebelum makin melampau puak-puak yang diajar oleh Pakatan untuk berlaku biadap ini naik kepala. Hukuman setakat tukar tempat kerja tak memberi apa-apa effect pun. Eloknya mereka ini ditugaskan di kawasan pedalaman. Baru dia tahu menilai kemajuan dan bantuan Kerajaan.

K7L : Tak sedar dek untung..

9 ulasan:

  1. Ini jenis kakitangan awam yang lupa daratan. Dia ingat jika Pakatan Haram memerintah, Peluang untuk menjawat jawatan awam bagi orang melayu semudah sekarang. Lupakan saja lah. Melayu macam ni pecacai DAPig.

    ReplyDelete
  2. Gunting dalam Lipatan kerja di GLC ..kalau rasa diri hebat dan bagus kenapa kerja kerajaan pergi la cari kerja lain. jenis manusia tak tahu bersyukur dan berterima kasih dan tak sedar di untung.Tuan yang bagi kau makan dan rezeki kau kutuk.Kalau tuanya Kominis lama dah kena tembak.

    ReplyDelete
  3. aku melayu rasis19 March 2014 at 15:00

    tamatkan saja staf musuh dalam selimut. Aku sangat2 benci dengan manusia talam dua muka, gunting dalam lipatan. Mentekedarah gaji kerajaan, isi perot anak bini dgn duit kerajaan tapi sumber rezeki itulah yang dikutuk, dikeji. Kalau takat dia sekor aje yang beronar x apa, ni habis orag lain dia kacau. Terutama yang dibawah bidang kuasanya. Kerajaan, sila tengok jawatan PTD anda. Sila banci berapa ramai penjawat tersebut sokong kerajaan. Tak percaya, sila siasat secara sulit.

    ReplyDelete
  4. Berkat ajaran hj hadi.... polutik suku agama suku.... penyokong tiga suku

    ReplyDelete
  5. Isa tu terlalu berat ketua jabatan perlu mengambil tindakan disiplin terhadap kakitangannya kerana memburukkan imej kakitangan dgn tidak menunjukkan taat setia kepada kerajaan. Laporkan kepada menteri kesihatan untuk mengarahkan jabatannya mengambil tindakan disiplin terhadap pegawai berkenaan kerana memburuk imej kerajaan. Suruh bagi tunjuk sebab.

    ReplyDelete
  6. penjawat awam paling ramai penentang kerajaan. sbb mrk tak tau susahnya kerja dgn sykt mata sepet

    ReplyDelete
  7. ini orang pun ada...

    ReplyDelete
  8. nama dia NOOR RASHID BIN AMIRDIN ...bertugas di HOSPITAL PORT DICKSON, NEGERI SEMBILAN.

    ALAMAT RUMAH DULU ...BLOK 43-09-05 PPR GOMBAK SETIA,

    IC DAN NO TELEFON AKU TAK LETAK KAT SINI...

    ReplyDelete
  9. tolong letak no telefon.. nak whatsapp dia..

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk