28/10/2013

Anak Menteri Mungkin Nak Rasa Rezeki Ditarik Allah? #justsaying #factual



Keris terbaca luahan rasa tidak puas hati blogger Anak Seberang [SINI] tentang kenyataan yang dikeluarkan oleh anak Menteri yang macam bagus ni :

Aku agak tidak setuju dengan apa yang cuba disampaikan oleh Nadeem Nazri seperti di atas kerana walaupun di mana pihak kita berada sama ada haters atau fans, kata-kata itu terlalu pedas untuk semua orang yang terlibat. Apa kata anda? Kata-katanya itu ditujukan kepada mereka yang membenci dia dan Nora Danish dengan menyuruh mereka supaya bekerja lebih keras untuk menikmati kehidupan serba mewah dan bahagia sepertinya.

Persoalannya, adakah dia sendiri bekerja keras untuk hidup mewah seperti yang dia nikmati sekarang? Ting tong! Soalan cepu emas. Heh. Selepas gambr status ini tersebar, Nadeem Nazri telah memprivasikan akaun Insta miliknya.


Betul diakui memang dia banyak duit dan semua itu bermula dengan harta ayahnya tapi mungkin dia nak rasa sekali rezeki kena tarik kot? Belajarlah kisah Qarun. Sikap angkuh tu tak kekal lama bang.

K7L : Besok dah tak ada duit ingat Nora Danish nak lekat dengan kau?..

2 ulasan:

  1. Budak beringus baru nak hidup...dah blagak...

    ReplyDelete
  2. apa lu cakap...wa cari luuu...lu manyak langsi...wa punya bapak lagi langsi....maaaa

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk