22/02/2013

"Allah Bukan Hak Mutlak Orang Islam" - @fuziah99




Fuziah nak marah tak boleh sebab dia yang cakap macam itu dalam video ini. Persoalannya mengapa begitu jahil sangat dalam menyatakan pendapat? Macam masa sekolah tak belajar pendidikan Islam pun ada.

Ini bukan satu perkara yang boleh sebut sesuka hati. Ada perbezaan antara bible di Malaysia dan Borneo. Di Borneo mereka memakai Allah sebab mereka tertakluk kepada organisasi mereka yang menggunakan bahasa Indonesia.

Tetapi berbeza dengan Semenanjung yang tidak terikat sebegitu. Dan umat Islam terutama yang jahil macam puziah ni boleh keliru dengan maksud Allah dengan sangat mudah. Jadi jangan buat kenyataan populis hanya untuk raih undi.

K7L : 'Allah' bukan barang jualan..jangan biadap..

4 ulasan:

  1. Suruh dia tanya harun din.... Bangang....

    ReplyDelete
  2. Cuba lah Fuziah membandingkan pantat busuk nya ngan pantat orang lain tak sama kan.? Mungkin beliau punya lebih berkarat, PKR aje yang tau , ye tak.Sama lah juga macam Tuhan Allah ngan patung atau pun dewa dewi penganut lain bangsa. Kita di MALAYSIA ni tak mengamalkan isteri lain ugama, suami lain ugama, islam khusus nya.Atau pun si pengamal agama kristian tidak akan membakar colok untuk kematian mak bapak mereka khusus nya si pengamal agama kristian.Atau pun sewaktu perayaan CNY mempercayai tahyul dan feng shui.. Jikalau lah ni berlaku, mereka ni ada lah penghuni dua alam. Culture is one thing , but the believes in one god is another.Do not be confused and manipulates in the existence of either god.?Here or there.?

    ReplyDelete
  3. dia bukan nak cari keredhaan ALLAH a.w. tapi keredhaan anwar ibrahim.. supaya senada dengan ketua mereka (pkr).. bior anwar nampak.. baru boleh dicalonkan semula pd pru 13.. lagipun apa nak takut.. kunci pintu syurga kat nik aziz.. bior kufur kat dunia.. janji masyok...

    ReplyDelete
  4. Betul anon 21.25,pantan dia memang GAMPANG,kalau PR berkuasa penuh di Malaysia,ALLAH akan disampahkan,mungkinkah ada patung ALLAH akan dibena?
    Fauziah memang gampanggggggggggggggggggggggg

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk