19/02/2013

Portal PAS Serang Mat Sabu Dan Kaitkan Dengan Syiah!



MAT SABU DAN SYIAH.

BUKTI KATA-KATA MAT SABU SENDIRI YANG MENYANJUNG KHOMEINI LAKNATULLAH,

1. Pegangan saya selaras dengan pegangan Khomeini LaknatuLLAH,


2. Saya mengajak kita meneladani Khomeini LaknatuLLAH dan meletakkan namanya sebelah nama Nabi Yusuf as,


3. Saya mengajak kita semua mencontohi Khomeini LaknatuLLAH,


4. Saya kagum dengan Khomeini LaknatuLLAH,


5. Saya meneruskan pencarian pemikiran politik saya dengan membaca hasil-hasil tulisan Khomeini laknatuLLAH,


6. Saya memuji Khomeini LaknatuLLAH yang memberi orang Kristian di Iran hadiah pada hari Krismas sehingga mereka terharu,


KATA DUA

Siapa yang banyak memuji-muji orang yang jelas dilaknat Allah swt dan RasulNya saw, dia juga akan menjadi sebahagian daripada mereka... Nabi saw bersabda,

“Barang siapa menyerupai suatu kaum, maka dia adalah bagian dari mereka.” (HR. Bukhari dan Muslim)
Sumber : Tranungkite - Portal PAS
K7L : Portal PAS pun dah berani serang Timbalan Presiden mereka. Apa maknanya?

1 ulasan:

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk