25/02/2013

[Video] Selepas Nik Aziz Samakan Dengan Binatang - #UAI Samakan Dengan Ikan Pula?



Perigi Timur ada mendedahkan perihal UAI yang terkenal dengan makian dalam ceramah agama yang dia sampaikan. Kali ini kisahnya lain sedikit.


Pendakwah yang sering gunakan perkataan 'bengong serta bodoh' dalam setiap ceramahnya, Ustaz Azhar Idrus mempertahankan kenyataan Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dalam isu pemberian Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) yang panas sekarang. 

Menurutnya, Mursyidul Am Pas bukan mengatakan penerima BR1M itu seperti haiwan tetapi mengatakan pemberi BR1M menjadikan penerimanya seperti haiwan.

Apapun tengok sampai habis video versi penyokong bulan, seorang guna ayam dan lembu dan seorang lagi guna haruan dan tenggiri..inilah dia ulamak Pas !!!



K7L : Apa nak jadi sebenarnya ni?..

2 ulasan:

  1. Sekerat betul sekerat musing. Berilmu tp musing, al maghdubi´alaihim. Jahil ikut saje, tak fikir betul salah, aldholliin wal ghofiluun.

    ReplyDelete
  2. Tang mana yg PAS perjuangkan Islam....kalimah Allah pon di gadaikan.......

    Kalo kjaan pimpinan BN xpandai mngurustadbir negara xkan dpt bg pelbagai kemudahan dan imbuhan wat rakyat...

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk