19/02/2013

Tingginya Darjat @Khalid_Ibrahim Sehingga Tak Perlu Buka Kasut Masuk Rumah!



Inikah sifat yang ada kepada seorang pemimpin Melayu PKR? Aduhai.. Bongkak sungguh sehingga ketika melawat rakyat Selangor tak mahu buka kasut. Apa kotor sangatkah rumah tu sampai tak boleh nak buka kasut? 

Terus terang! Kalau orang masuk rumah Keris pakai kasut, terus kena panggil biadap! Keris tak kisahlah siapa pun orang tu! YB Masuk rumah Keris siap buka stokin tahu? Serius tak boleh terima dengan sikap pemimpin macam ini. Tak layak langsung!

Mungkin inilah yang menjadi sikap puak pembangkang. Lihat sahaja bagaimana Izzah pernah membenarkan orang bukan Islam masuk surau dengan keadaan tidak menutup aurat.


Dan sebelum ini juga kita tahu Nga masuk rumah orang Melayu dengan memakai kasut. Satu bentuk penghinaan halus. Jadi ini membuktikan mereka memang biadap dan pembangkang amalkan rasa meninggi diri sehingga tak mahu buka kasut sebab takut kotor.


Berbeza dengan Barisan Nasional. Keris sengaja memilih rakan BN yang berbangsa cina. David Yim Boon Leong oergi melawat pun pandai buka kasut. Masih ada rasa hirmat kepada tuan rumah biarpun berlainan bangsa dan agama.


K7L : Sekarang dah nampak siapa yang biadap?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk