18/02/2013

[Video] Panas! Haji Hadi Seleweng Surah Al-Baqarah Untuk Halalkan Pergaduhan Sesama Islam?



Bukti demi bukti tentang penyelengan akidah terhadap pemimpin PAS telah terbongkar. Hari ini kita renung bersama apa yang pernah dihamburkna oleh Presiden PAS. Kata-kata tersebut boleh ditafsir dengan mengajak sesama Islam boleh bergaduh.

Subhanallah. Sekirang orang cetek ilmu agamanya boleh tersasar akidah mereka kerana pemahaman yang berbeza. Hari ini, masih layakkah PAS menyatakan Islam dalam parti mereka?

K7L : Matlamat tidak menghalalkan cara...

3 ulasan:

  1. kalau dah macam tuh pun dibiarkan, maka sememangnya kerajaan mengharapkan pergaduhan berlaku. kalau itu pun belum jelas lagi yang Hadi menghasut, maknanya kerajaan penakut dan tidak prihatin terhadap rakyat yang tidak berdosa. aku keliru dan mungkin ramai lagi yang berasa keliru jugak parti yang mana yang sepatutnya disokong. Najib sedang lalai dan leka dengan buaian bangsa Cina hingga agama dan bangsa Melayu sudah dirasakan terpinggir.

    ReplyDelete
  2. Umat Islam mesti bersatu dengan nama Allah.
    Kita sekarang sedang diuji oleh Allah.
    Sentiasalah berpesan kearah kebaikan.
    Ingatlah, balasan Allah yang menanti.
    Balasan baik untuk yang baik .Balasan buruk untuk yang ................

    Fikir fikirkan

    ReplyDelete
  3. Aku tak akan sokong kerajaan penakut. Biar aku tak keluar mengundi, hati puas daripada aku bersubahat. Hukum orang yang bersubahat adalah lebih berat.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk