14/10/2012

Selepas Sultan Johor - Kini Temenggong Johor Pula Dicalar Imej



Bunuh kepercayaan rakyat terhadap institusi raja merupakan salah satu agenda zionis dalam melemahkan sesuatu negara sebelum ia dihancurkan. Yang menjadi tanda tanya adalah mengapa Kesultanan Melayu Johor yang dijadikan sasaran? 


Bayangkan sampai pemimpin pembangkang pun buat sama. Inilah buktinya terdapat agenda tersembunyi disebalik fitnah-fitnah yamg dilemparkan. Ini juga boleh dijadikan sebagai batu asas bahawa pembangkang akan menghapuskan sistem beraja yang menjadi kebanggaan orang Melayu sejak dahulu lagi.

Bila kuasa raja sudah tiada nanti senanglah mereka mencatur undang-undang sesuka hati. Rakyat jangan tertipu dengan dakyah tersembunyi yang mana terdapat satu gerakan disebalik pembangkang yang menyerapkan elemen supaya rakyat membenci sultan, membenci pemimpin serta membenci pihak berkuasa.

Hati-hati jangan ternoda dengan fitnah mereka. 

K7L : kalau tengok filem The Dark Knight yang baru..mesti anda faham apa yang Keris maksudkan..


0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk