22/10/2012

10 Kriteria Harun Din Perlu Ada Jika Mahu Jadi Mursyidul Am PAS




Nak jadi Mursyidul Am PAS? Nak ganti Nik Aziz? Harun Din perlu ada 10 kriteria ini sebelum betul-betul sesuai menjadi pengganti Nik Aziz. Bila ada semua ini barulah ahli PAS taksub kepada Harun Din.

Pertama
Perlu mempunyai perasaan dendam yang kuat terhadap UMNO. Kerana dengan dendam yang kuat, baru boleh terus menerus menjadi seteru UMNO dan pada masa yang sama dapat menjalinkan hubungan akrab dengan Pakatan. Malah mesti ada budaya menyalahkan UMNO dalam apa jua situasi.

Kedua
Mesti mempunyaii hati yang kental untuk merelakan perpecahan sesama Islam demi matalamat ke Putrajaya. Walaupun perpecahan ini memberi keuntungan besar buat Ketuanan DAP Kauvinis.

Ketiga
Sanggup untuk mengahmbakan diri kepada pemintaan Anwar Ibrahim dan memenuhi segala tuntutan agenda Anwar walaupun kadangkala menyimpang dari perjuangan Islam.

Keempat
Bersedia menurut apa jua perancangan DAP walaupun terpaksa menggugurkan hudud dan negara Islam padahal ini adalah tunjang perjuangan PAS. Perlu menjadi manusia yang tidak mempunyai masalah jika DAP mahu ubah perjuangan PAS.

Kelima
Bersedia melacurkan perjuangan PAS kepada sesiapapun walau terpaksa berkawan dengan syaitan

Keenam
Bersedia menggunakan istilah "Syurga sebagai balasan" kepada mana-mana pihak yang sudi menyokong PAS walaupun PAS bukanlah agama sebaliknya PAS adalah parti yang memperalatkan agama untuk tujuan mendapatkan kuasa memerintah.

Ketujuh 
Bersedia untuk terjemahkan hab halal sebagai kaedah penyelesaian matalamat menghalalkan cara.

Kelapan
Bersedia menerima kemungkinan campur tangan kuasa luar seperti Yahudi Israel yang kini semakin giat menyalurkan dana untuk kempen menyokong Pembangkang di Malaysia.

Kesembilan
Bersedia memecat sesiapa sahaja yang ikhlas berjuang dengan semangat negara islam, seperti yang sepatutnya menjadi dasar perjuangan PAS. Semata-mata mengelak perpecahan dalam Pakatan dan kesetiaan kepada DAP dan Anwar Ibrahim.

Kesepuluh
Bersedia menidakkan hak Melayu dan jangan bersuara jika sensitiviti Islam diperkotak-katik oleh DAP. Kena jaga hubungan berbanding maruah agama.

 
Kalau dah ada 10 kriteria ini baru layak. Kalau sesiapa yang rasa diri layak sebab memenuhi kriteria, sila buat permohonan di Pejabat Menteri Besar Kelantan.

K7L : Pinjam Pecah Palak Mikir punya artikel..sebab kena ada semua kriteria baru layak duduk seat Mursyidul Am

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk