24/02/2012

Penyanyi UMNO Mampus - Kena Tidur Penjara Sehari?




Masih ingatkah pembaca tentang sekumpulan muslimat PAS yang meroyan umpama gospel ketika Anwar didapati tidak bersalah? Siapa yang menjadi tukang karut? Lihat video dibawah :



Terbaru menurut maklumat daripada blog Anak Seberang, Ketua Penerangan Dewan Muslimat PAS Pusat, Aiman Athirah Al-Jundi (gambar) adalah diantara 11 orang individu yang dijatuhkan hukuman penjara sehari dan denda RM2000 oleh Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur kerana didapati bersalah menyertai perhimpinan haram Mansuh ISA pada 1 Ogos 2009.


Kalau rakan-rakan pembaca sekalian masih ingat, Aiman Athirah ini adalah individu yang mengepalai sekumpulan wanita PAS dan PKR yang meroyan dan menggila terpekik terlolong apabila Anwar dibebaskan dari tuduhan meliwat Saiful Bukhari dulu.

Harap jika dipenjara nanti, tiada mana-mana warden lelaki yang cuba-cuba buat kerja bodoh dengan mengancam mahu merogol beliau.


Bukan apa, dulu Aiman Athirah pernah membuat kenyataan yang dia pernah diancam untuk dirogol oleh anggota polis semasa ditahan didalam lokap.


K7L : Apa kau ingat semua warden polis ni macam Mat Sabu?

1 ulasan:

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk