19/02/2012

Pendaftaran Pencalonan Anugerah Perdana Belia 2012 Dah Dibuka!


Anugerah Belia Negara telah mula diperkenalkan pada tahun 1988. Pada tahun 2012, anugerah ini dikenali sebagai Anugerah Perdana Belia Negara. Anugerah ini bertujuan untuk mengiktiraf dan memberi penghargaan kepada individu dan organisasi yang telah memberikan sumbangan yang besar terhadap pembangunan belia Malaysia dalam pelbagai bidang dan bagi meraikan kejaan belia yang menunjukkan potensi diri yang cemerlang serta menunjukkan kepada masyarakat sumbangan belia ke arah pembangunan Negara.

Oleh itu kepada individu yang berpotensi untuk menerima anugerah ini anda di jemput untuk mendaftarkan diri untuk pencalonan Anugerah Perdana Belia 2012. Maklumat mengenai pendaftaran pencalonan adalah seperti berikut:


Kepada yang berminat untuk dicalonkan sebagai penerima anugerah anda boleh muat turun borang pencalonan di link dibawah dan hantarkan borang tersebut di alamat seperti di-atas. selamat mencuba:

Download Borang: Klik [Vyrec.Com]

K7L : Agak-agak ada orang nak calonkan diri sendiri tak?..haha..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk