10/08/2015

Khas Untuk Macai Pembangkang Dan Rakyat Malaysia Yang Keliru!



Untuk macai Pembangkang serta penyokong DAP yang menyalak lebih. Baca sendiri kenyataan yang dikeluarkan oleh Rafizi. Sendiri pun terima dana politik dan lagi jijik pakai derma duit daripada rakyat untuk politik mereka.

Siapa lagi jijik dan benarkah hanya UMNO sahaja yang terima wang dana derma untuk politik? Sebab itu apabila kita suruh mereka dedahkan sumber dana politik mereka, DAP antara yang pertama menentang.

PKR pun tak mahu dana mereka dari 'yahudi' dan DAP yang terima dana 'wang haram' didedahkan. Sebab itu Rakyat kena tahu siapa yang baik dan siapa yang menipu. Ini umpama dua orang yang kentut, dua-dua berbau, tetapi yang sorang itu terus dituduh orang yang satu lagi sehinggakan sekililing ingat yang busuk itu hanya datang daripada seorang.

Apapun harap mereka yang meroyan dan asyik hentam Najib kembali ke pangkal jalan. Hari-hari dia dapat pahal korang bagi sendiri. Fikir semula siapa yang kutip derma daripada rakyat sendiri? Kan itu lebih jijik?

K7L : Sayang duit lebih daripada pahala?...

10 ulasan:

  1. obama pun tak pernah terima dana sebanyak tu..huh huh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul ker ....mana awak tahu...awak ada dgn obama ker..

      Delete
    2. Yg konfem ader dengan obama adalah bapok pujaan kau tu...

      Delete
    3. Obama paling banyak terima. Malah DAP paling nanyak terima sumbang dalam dan luar negeri berbanding Najib. Itu semua orang tahu.

      Delete
  2. Dana PKR datangnya dari orang PKR dan penyokong2nya sendiri. Lepas tu simpan dalam akaun parti/ Tak pulak diaorang simpan dalam akaun persendirian wan zizah.

    Pemimpin PKR pulak potong gaji antara 10 hingga 20%. Lepas tu kutipan masuk dalam akaun parti. Diaorang tak masuk akaun persendirian presiden, wan zizah.

    Pah tu kalu tak cukup jugak, buat makan malam dan ceramah. Jual table. Dapat untung masuk akaun parti. Diaorang tak masuk senyap2 dalam akaun presiden parti. wan azizah.

    Itu semua parti pun ada buat daaaa....
    ahli parti memang nak partinya maju, jadi mereka derma la.
    pemimpin parti pulak tak la songlap dana parti.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jual pasir diSelangor tak cerita? Dapat dari NED dan Soros tak cerita juga.

      Delete
  3. KELAKAQnya si KERBAU-KERBAU ekoq-ekoq BANGKAI BABI yg.dk MEMBIAK kat JAMBAN PENDATANG KAPIRDAJAL TERORIS-TERORIS PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-EJEN/KULI-Barat/ZIONIS/FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH-no-1!

    Jadi PAK HOMO-no-1 dok MENGEMIS kat Yahudi ZIONIS termasuk SOROS, dan seluruh anak beranak dia KAYA RAYA JUTAWAN - tak pula lu BISING aaahhh?!

    Baca ni BANGANG BANGKAI oi - di http://alamijiwaparadox.blogspot.com/2015/08/yahudi-laknaktullah-hulur-bantuan-untuk.html:

    YAHUDI LAKNAKTULLAH HULUR BANTUAN UNTUK JAHANAMKAN MALAYSIA!!

    Monday, August 03, 2015

    USAHA SEKUTU ISRAEL UNTUK PERALIHAN REGIM DI MALAYSIA DENGAN SALURAN DANA BERJUTA DOLLAR KEPADA PAKATAN RAKYAT

    1. "Premesh Chandran, Ketua Pegawai Eksekutif media portal Malaysiakini, adalah penerima dana daripada Open Society Foundation yang dibiayai oleh seorang Yahudi, George Soros. Portal Malaysiakini telah ditubuhkan dengan dana permulaan sebanyak USD100,000 yang dibiayai oleh Southeast Asian Press Alliance (SEAPA), satu lagi organisasi yang disyaki mempunyai kaitan dengan Jabatan Negara Amerika Syarikat."

    2. "Suaram, sebuah pertubuhan bukan kerajaan yang kononnya mempromosikan hak asasi manusia, mendapat kritikan hebat berkenaan dana pembiayaan dan struktur organisasinya. Suruhanjaya Syarikat Malaysia telah melaksanakan siasatan ke atas syarikat Suara Inisiatif Sdn Bhd, sebuah syarikat yang berkaitan dengan Suaram, yang telah digunakan sebagai saluran untuk menyalurkan dana daripada organisasi luar negara pro-Israel iaitu NED."

    3. "Wartawan penyiasat bebas telah menemui beberapa surat yang telah ditulis oleh Anwar Ibrahim, dua daripadanya telah dihantar kepada Presiden NED, Karl Gershman, seorang Yahudi pro-Israel di Washington DC. Surat ketiga dihantar oleh Anwar kepada seorang lagi Yahudi iaitu George Soros untuk memohon kerjasama dalam firma yang dikepalai oleh Anwar Ibrahim. Pengarah Komunikasi Pakatan Rakyat, Nik Nazmi Nik Ahmad telah mengesahkan kesahihan dokumen-dokumen tersebut."

    FOREIGN ATTEMPT FOR REGIME CHANGE IN MALAYSIA THROUGH CAMPAIGN FUNDING TO PAKATAN RAKYAT

    1. “Premesh Chandran, the CEO of the nation’s most prominent alternative media outlet, Malaysiakini, is a grantee of George Soros’s Open Society Foundations and launched the news organization with a $100,000 grant from the Bangkok-based Southeast Asian Press Alliance (SEAPA), another organization with dubious affiliations to the US State Department.”

    2. “Suaram, an NGO promoting human rights, has borne heavy criticism over its funding and organizational structure. The Companies Commission of Malaysia launched investigations into Suara Inisiatif Sdn Bhd, a private company linked to Suaram, and found it to be a conduit for money being used to channel funds from NED.”

    3. “Independent journalists have uncovered letters written by Anwar Ibrahim, two of which were sent to NED President Carl Gershman in Washington DC. A third letter was sent to George Soros, expressing interest in collaborating with an accountability firm headed by Ibrahim. Pakatan Rakyat’s Communications Director, Nik Nazmi Nik Ahmad, verified the authenticity of the documents.”

    Source: http://www.globalresearch.ca

    Nek Tempoyak.


    ReplyDelete
  4. aku kesian kt bloger2 pro najib ni aritu duk kata akaun 2.6 bilion tu xwujud..alih2 bile sprm kate ade 2.6 bilion..muncul plak sketsa dana politik..dana politik xslh...cuma btol ke dana politik tu atau utk dana Najib dan sekeluarga..yela smpi org kuat umno TMY pon xtau umno ade trima 2.6 bilion..Bile Najib nk saman WSJ yg da buat Fitnah??

    ReplyDelete
  5. Anon 10.00, yg x de tu rm2.6 bilion dari 1MDB. Bukankah itu dakwaan TDM? Apa yg ada ialah dari penyumbang timur tengah yg diusahakan oleh Najib, ada Faham? Penyumbang pula mahu dimasukkan dalam akaun Najib, kerana x mahu identitinya diketahui umum. Kamu ni banyakkanlah membaca supaya x terus memfitnah, dosa besar!

    ReplyDelete
  6. aku sokong anon 10.00... kalau pn nk 'halal'kan duit 2.6B tu, patut awal2 lg masa isu duit tu masuk dlm account da dijawab. Tapi masa awal2 tu jawab juga. cuma katanya tiada duit 2.6B tu masuk account. lepas da habis perang utk 'DENY', tiba2 mengaku pulak duit 2.6B masuk account... BAGI aku, ini bukan masalah dari mana duit tu. kalau benar duit tu dr DERMA pihak timur tgh, kenapa X declare awal2. sekarang aku terpaksa anggap duit tu sebenarnya mmg utk Najib. bkn utk parti. cuma bilamana dia tidak boleh utk SPIN lg, duit tu TERPAKSA dikatakan utk parti.... itu "pembacaan" aku dr sudut pandangan aku...

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk