18/06/2012

Benarkah Disko Di Kedah Ditaja Oleh PAS? - #saveKedah #JijanBalak




Pada mulanya Keris terkejut apabila terbaca artikel tulisan CSSM berkenaan tentang isu Liz Candy dan pembukaan disko di Kedah. Namun setelah membuat sedikit risikan, mengikut maklumat dalaman terdapat seorang pemimpin kerajaan negeri Kedah yang terlibat dengan disko tersebut.


Kerajaan negeri Kedah yang kini dibawah rejim PAS Kedah rupa-rupanya tidaklah menunaikan janji-janji mereka iaitu untuk menghapuskan maksiat di sana, sebaliknya pusat maksiat pula dibenarkan.


Mengikut sumber disko terseut dibuka atas bantuan 'orang dalam negeri' yang meluluskan geran, permit dan sebagainya. Keris malas mahu berleter panjang, Keris harap pembaca nilai sendiri apakah Islam itu benar-benar wujud didalam perjuangan PAS?

Bunting promo GRAND OPENING VIEW NITE


Inilah disko yang menjadi tanda tanya akan 'ketegasan' PAS Kedah dalam menangani gejala sosial. Apakah PAS Kedah diugut oleh DAP Kedah? Maka benarlah pepatah melayu bahawa PAS ditunggang DAP?

 'VIEW NITE'

K7L : Maaf dua hari yang sibuk..baru sempat menulis..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk