21/09/2011

Shamsul Ketot Ni Sekolah Kat Mana?

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Assalamualaikum w.b.t


KUALA LUMPUR: Angkatan Muda KEADILAN (AMK) tidak teragak-agak untuk mengajak rakyat turun ke jalan raya sekiranya kerajaan Umno-Barisan Nasional masih berdegil melaksanakan Cukai Barangan dan Perkhidmatan (GST).

Ketuanya, Shamsul Iskandar Mat Akin berkata, AMK memberi amaran akan menggerakkan rakyat khususnya golongan muda di seluruh negara bagi membantah keputusan itu.

“AMK akan mengambil inisiatif untuk menggerakkan secara meluas bersama dengan Badan Bukan Kerajaan (NGO) kerana ini (perlaksanaan GST) merupakan beban dan akan menyebabkan rakyat yang parah.”

selanjutnya di SINI

Mamat ketot ni sekolah kat mana?. Sikit-sikit ke jalan raya. Semua nak ke jalan, kot terkenan tak tahu lah. Dia ni dah gila demo agaknya, kononnya perlu ke jalan raya kerana bawa isu rakyat. Dia ni lebih layak kerja di Majlis Perbandaran berbanding ahli politik lah Keris rasa.

Nasihat Keris kepada dia, " daripada kau sibuk nak berdemo ramai-ramai atas jalan, lebih baik kau pergi sapu semua jalan kat Malaysia ni sampai bersih! ".

Perihal kes cukai itu, Keris percaya kerajaan akan membuat keputusan yang baik serta telus. Cuma masa yang menjadi penentu. Keris pun rakyat juga, jadi Keris pohon semua berfikir secara positif dan bersabar, jangan jadi macam Shamsul Ketot, asyik ke jalan je!


Eh terlupa pula, dah lama tak muncul tiba-tiba ada, mana menghilang selama ini?. Pergi berubat penyakit kencing malam ke? Haha!

Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Kalau dia nilah nak ajak fight dengan KJ..adui..si ketot ni aku pasti beliau akan terkencing sebelum berlawan..hahaha

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk