12/08/2011

Video Yang Akan Memanggil 'Duo Khalid' Menyalak Lebih


بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t
Perhimpunan aman mengenai Isu gereja dan sokongan berbelah bahagi pakatan terhadap pemurtadan umat Islam telah mendapat tentangan luar biasa petang tadi selepas solat Jumaat. .
Ini video yang diambil petang tadi selepas solat jumaat di perkarangan Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah yang diketuai oleh Zulkifli Noordin dan turut hadir adalah Senator Ezam Mohd Noor. Rentetan peristiwa ini pembaca boleh lihat di blog DarulEhsanToday.





Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: lepas ni lagi menyalak la 'duo khalid' tu..kalau tak reti nak perintah Selangor!..serah baliklah  pada Barisan Nasional!..dasar melayu picis!

2 ulasan:

  1. Salam...

    Saya pembaca setia blog Keris7Lok

    Blog saudara sudah saya pautkan.
    Harap dapat dipautkan juga blog saya.

    Terima kasih.

    JENDELA MAYA
    jendelamy.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. baik2..terima kasih keran sudi membaca..blog anda telah dipautkan..

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk