22/08/2011

PAS Hanya Pak Turut? Siap Ada Lagu Lagi Untuk PAS?


بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t




Rancangan DAP hendak menghapuskan bangsa Melayu sebagai teras bangsa yang beragama Islam, yang majoriti dan mengusai negara Malaysia. Atas sebab itu DAP anti kepada Kesultanan Melayu dan jika mereka mengusai negara sudah tentu DAP akan menggubal perlembagaan, mengubah hak keistimewaan Melayu dan menghapuskan Kesultanan Melayu. 


Secara tidak langsung, Islam akan terhapus dengan sendirinya. Kerana TERAS kepada agama Islam di Malaysia adalah pada bangsa Melayu. Ini didokong pula oleh PAS yang sekejap menidakkan perjuangan bangsa dan kemudiannya di khalayak Melayu. 


Kini mereka menyatakan perjuangan mereka adalah untuk bangsa Melayu. Sedangkan mereka menjadi pak turut sahaja kepada DAP dan PKR. Gertak sedikit pasti mereka goyang sehinggakan isu murtad pun mereka remehkan. Ini lagu yang sesuai buat puak-puak jumud PAS.




Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Dulu sampai sekarang PAS tetap tidak relevan..auta pnya parti..berpaksikan kuasa sebagai dokongan perjuangan..

1 ulasan:

  1. PASRAEL MMG SELAMA2NYA PARTI NATES KEHKEHKEH

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk