14/08/2011

Pak Din Pudu Dan Kuncu-Kuncu Harus Cium Kaki Minta Ampun Kepada Mismah?

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t



Di sini Keris berkongsi video mengenai Pn Mismah yang dipolitikkan oleh pihak pembangkang.

Puan Mismah sambil mempamerkan Sijil Kerakyatan dan No. Kad Pengenalan yang tertera dikeluarkan pada 31 Januari 2011 mendakwa, beliau amat kecewa kerana status kewarnegaraan yang beliau harapkan selama ini telah dijadikan alat pihak Pakatan Rakyat demi kepentingan politik mereka.
Fitnah murahan melayu picisan pembangkang!. Dengan ini Keris mencabar blogger-blogger pembangkang yang kantoi serta Pak Din Pudu memohon maaf kepada Pn Mismah kerana mereka membuat tuduhan yang melibatkan nama serta maruah beliau sebagai rakyat Malaysia. Kalau perlu cium tapak kaki beliau, buatlah. Haha!. 

Dah kantoi kan?. Takkan tak faham-faham lagi. Dah buat salah pergi minta maaf lah!. Mak Ayah ajarkan?. Biar buta mata tapi jangan buta hati. Lain kali jangan buat fitnah tahu?. Dosa besar tahu?. Itupun jika terasa diri itu Islam. Lepas ini jangan buat lagi tahu.  Asyik tahu sahaja!. Haha!

Sumber video: Panglima Perang Cyber

Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Tidak lama lepas mereka di'kantoi'kan oleh blogger Double-Y dan My Massa..Pak Din dan blogger Pembangkang terus senyap pastu berkokok cerita lain pulak..haha!..ini semua ajaran sesat Nuar Beraim la ni..huhu..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk