18/02/2014

RM40 Juta Untuk Bola! EPL Ke Liga Malaysia Wahai @KhalidIbrahim Oi?



PKNS FC merupakan antara pasukan bolasepak yang akan disokong oleh anak-anak Selangor. Bak kata sahabat Keris, ini macam anak saudara kepada Gergasi Merah. Macam Manchester City dengan Manchester United lah kiranya! Haha!

Keris petik artikel dari Empire Strikes Back :

RM40 juta dalam masa 6 tahun. Patutlah PKR bersungguh-sungguh mahu mempertahankan Selangor. Ibu duit rupanya.

Hebat sangatkah PKNS FC sehingga kos pengurusannya mencecah RM40 juta dalam masa 6 tahun? Sebelum 2008, perbelanjaan untuk kelab ini dianggarkan lebih kurang RM2.5 juta setahun namun kos tersebut terus meningkat dan sejak 3 tahun kebelakangan ini kos tersebut melonjak sehingga mencecah hampir RM10 juta setahun. Lagaknya seperti mengurus kelab Liga Inggeris.
Ini menimbulkan seribu satu persoalan terhadap pengurusan yang dijalankan. Rasanya PKNS dibawah seliaan Menteri Besar Selangor kan? Rakyat fikirlah sendiri pasla benda ini. Jangan pejam mata sudahlah.

K7L : Kalau Kerajaan Barisan Nasional dah melompat macai-macai ni hentam..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk