16/02/2016

Nga Kor Ming 'Buta Bahasa Malaysia' Sebab Itu Bebal?




'Kali-kali' naik tol tu apa? Bodoh sangat Bahasa Malaysia, macam mana dia boleh jadi Ahli Parlimen Taiping? Bodoh sebenarnya kalau pilih pemimpin bengap macam itu jadi wakil rakyat.

Cuba Nga Kor Ming pergi tanya Lim Guan Eng, bila dia hendak mansuhkan Tol Sungai Nyior? Di bawah ini adalah janji janji manis Guan Eng yang dilafazkan pada 14 Januari 2012, untuk mansuhkan tol PLUS jika berkuasa di Putrajaya.

Boleh percaya janji Guan Eng? Sesudah menjadi Ketua Menteri di Pulau Pinang hampir dua penggal, mana janji Guan Eng untuk hapuskan tol 50 sen di Sungai Nyior?

Guan Eng pernah berdemo membawa sepanduk "Sungai Nyior Tol, BN Hisap Darah" pada 20 Februari 2007. Kini hampir sepuluh tahun, apa sudah berlaku?

Mungkin sebab itulah Guan Eng sendiri tidak berani bertanding dalam pemilihan jawatankuasa DAP di Penang. Mungkin ada janji janji lain yang tidak tertunai kepada ahli ahli DAP sendiri di Penang.

Apapun Nga Kor Ming tunjukkan kebodohannya yang nyata.

K7L : Tak paham kenapa dia jadi MP...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk