20/04/2015

YDP PAS Perak Kalah Dalam Pemilihan PAS Kampar Beza 122 Undi!


 

Mesej jelas ahli PAS kepada 'orang-orang besar' PAS yang berniat untuk 'topple' Hadi Awang dan tolak Hudud yang dijanjikan sejak mula lagi PAS ditubuhkan. Harapan tok nenek moyang PAS ditolak oleh orang PAS maka ada yang akan 'megajar'.


Tidak lama sebelum ini Nizar bersama sedara-sedaranya yang berketerunan Chin Peng bersetuju untuk menolak hudud dengan sebulat suaranya. Akibatnya, Nizar dijadikan 'tikus eksperimen' oleh orang PAS dan 'bom amaran' kepada mana-mana pemimpin PAS yang ada cuba untuk menghalang Hudud dilaksanakan di Kelantan.

Keris pun tak faham, UMNO dah setuju, PAS dah setuju tetapi yang kecik-kecik ni sibuk melawan kenapa? Sebab atas arahan DAP sebenarnya. Jadi hati-hati kepada orang PAS. Kalau tak mahu jadi keldai. Jangan ikut DAP punya arahan lagi.

Itupun kalau PAS pandai dan tidak penakut lah. Ustaz Suffian jahanamkan Nizar tu memang terbaik. Nizar yag kononnya kata dapat sokongan penuh oleh orang PAS dah terkedok.

Apakah kesudahan melodrama Nizar nanti?

K7L : Lepas ini Nizar bukan calon lagi?...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk