02/04/2015

Hadi Mahu Disingkirkan Daripada PAS - Ahli PAS Tengok Sahaja Campurtangan DAP-PKR?


 

Kadang-kadang keris terfikir juga. Apakah Ahli DAP yang tidak berdaftar dengan PAS boleh berbicara soal kepimpinan PAS? Macam dia yang mengundi masa pemilihan PA Spulak akalu beri komen.

Sekarang kita dapat lihat DAP yang paling banyak komen pasal Haji Hadi selain daripada Azmin Ali yang konon bercakap bagi pihak PKR. Yang tu palin lawak, Ahli pun macam siput ada hati nak tegur PAS.

Tapi peliknya, kenapa ahli-ahli PAS yang sedia ada menikus? Biasa kuat demo dan berlawan di jalanan. Kena tiup angin dengan DAP dan PKR terus semua diam tak cakap apa-apa.

Tekanan terlalu banyak diberikan kepada Presiden PAS sendiri. Takkan ahli-ahli sendiri senyap dan biar je? Apa nak jadi dengan orang-orang Melayu? UMNO pun berterabur, PAS lagi hancur.

Apapun tolong pertahan sikit Hadi tu. Kami nak defend rasa kelakar pulak, nanti malulah orang PAS sebab tak reti nak pertahan Presiden PAS sendiri sampai kena 'upah' kami daripada UMNO.

Apapun kita tunggu dan lihat. Sampai bila Hadi bertahan dan sampai bila ahli-ahli PAS nak senyap menikus jadi cacing kerawit.

K7L : Penakut rupanya PAS ni..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk