08/04/2015

Piliharaya Kecil Permatang Pauh - Masih Kekal Dengan Keluarga Penipu?


 

Semua orang tanya bila akan diadakan PRK Permatang Pauh. Kubu kuat Anwar Ibrahim yang dipenjarakan kerana nafsu serakah songsangnya. Kemungkinan calon daripada PKR adalah Nurul Nuha ataupun Wan Azizah biarpun Ketua Cabang PKR Permatang Pauh dah mula geli-geli sebagai calon.

Daripada UMNO pula diharap tidak ada masalah dalaman. Memang semua orang rasa nak jadi calon dan rasa ada pengaruh tersendiri tapi diharap kali ini tidak sama macam dulu. Keris yakin orang UMNO akan memberi sokongan padu.

Siapa yang ajdi calon kita letak tepi. Yang penting calon itu dipilih oleh pucuk pimpinan dan akan bertanggungjawab 200% lebih baik daripada Anwar Ibrahim yang sudah habis karier politiknya.

Apapun, Keris doakan UMNO/BN berjaya tawan kubu kuat PKR kerana mereka terlalu angkuh dan sombong biarpun sesama saudara seIslam sendiri. 

K7L : Lambang kita yang gagah!...

1 ulasan:

  1. Nak buat mcm mana dah pengundi d situ nak..klu lembu nama anwar calon d situ pun ..percayalah blh menang punya..pengundi yg bangang..percaya sgt.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk