07/04/2015

Hanya Keluarga Anwar Ibrahim Boleh Bertanding Di Permatang Pauh?



Nampaknya sejarah mungkin berulang cuma tsunaminya tidak sama macam tahun 1999. Ketika itu ramai yang tertipu dengan simpati yang dibuat oleh orang PKR bagi memastikan Wan Azizah menang di Permatang Pauh.

Ketika itu Permatang Pauh menjadi kerusi dalam Parlimen Malaysia untuk PKR yang mana 5 kerusi mereka dapat. Kak Wan menjadi modal mereka dan pembangkang yang lain untuk menarik simpati rakyat.

Namun sejarah telah tertulis, Kak Wan hanya dipilih sebagai patung sahaja dan pengundi membuang undi untuk membalas jasa Anwar Ibrahim. Kali ini sekali lagi nama yang naik adalah Kak Wan dan anaknya Nuha.

Apakah hanya Keluarga Anwar sahaja boleh bertanding di sana? Persoalan Keris, sepanjang Wan Azizah menjadi MP, apa jasa dia kepada rakyata Permatang Pauh ya? Tidak serikkah mereka.

Apapun kalau nak pilih Wakil Rakyat. Tolong pilih yang betul-betul Wakil Rakyat. Bukan orang yang nak berdebat dalam Parlimen pun tak reti, law satu hapah tak tahu dan hanya tahu menganjing itupun memperbodohkan diri sendiri.

Kita tunggu dan lihat siapa yang akan diletakkan sebagai calon PKR.

K7L : UMNO Permatang Pauh kena bersatu!...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk