27/10/2013

Video Yang Membuatkan Calon PAS Mengamuk Di UPU Sg Limau! #BeraniHijrah #PRKSgLimau



Sehingga ke hari ini calon PAS semakin hari semakin tertekan apabila tidak dapat menafikan hubungan pertalian darahnya dengan manusia yang sangat membenci Allahyarham Ustaz Azizan iaitu Phahrorazi.

Lagi dia tertekan apabila dia lihat calon Barisan Nasional yang teah menerima restu isteri kepada Allahyarham membuatkan dirinya lebih kantoi dirinya dibayangi oleh Phahrorazi. Puak-puak PAS Sg Limau sendiri ada yang sudah tidak mahu bawa Azam pergi berkempen.

Menurut maklumat orang kampung, semalam calon PAS mengamuk di UPU apabila video diatas dipasangkan. Dia seperti sudah hilang kewarasan apabila tahu dirinya memang tidak layak untuk menjadi ADUN Sg Limau.

Kini jentera PAS pun sudah berpecah. Masing-masing nak tunjuk pandai dan hero sebab muktamar PAS kan dah dekat. Cerita pasal jentera berterabur nanti kita tunggu Mctheory keluarkan. Dia tahu keadaan sebenar.



K7L : Orang Sg Limau tak boleh Phahrolrazi nak tipu...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk