13/10/2013

Kiraan Undi Bagi Sayap Lembab? - Menang Kalah Negatifkan UMNO?

Sampai jam 12 tengahari tadi, kita masih lagi me nunggu keputusan daripada sayap Pemuda yang nampaknya masih samar-samar lagi siapa menang Exco Pemuda UMNO Malaysia. Daripada semalam sampai ke hari ini masih lagi tidak selesai kira.


Apa masalah sebenarnya? Jangan sampai orang hilang percaya pada UMNO. Itu pesan Keris. Sebab makin lama makin ramai yang tunjuk belang dengan jawatan masing-masing. Ingat pemilihan bukan satu titik permulaan untuk perpecahan.

Jadikan ini satu titik kekuatan. Namun dengan ada cerita-cerita sumbang di bahagian, apakah UMNO akan jadi relevan buat rakyat Malaysia? Pada Keris, siapa yang menang kita hormat dan bersama-sama dalam membawa UMNO ke aras yang lebih baik.

Namun jadi masalah pula jika yang menang tak mahu pandang langsung yang kalah. Orang kata kalau yang kalah itu mahu ditanam, ditanam dalam keadaan abu. Kena ingat yang lawan kita juga ahli UMNO yang punyai keistimewaan yang belum tentu kita ada. 

Nasihat Keris jangan tutup pintu untuk mereka yang kalah. Jangan lupa perang untuk PRU14 nanti kita lawan dengan lawan yang benar!

K7L : Kalah tak beerti kalah sepenuhnya..menang tak beerti tidak boleh jadi arang..

1 ulasan:

  1. kena buat syarat baru untuk sertai pemuda umno..musti pandai mengira...bukan yang pandai kira guna jari jer...huhu

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk