11/10/2013

Bisikan Akar Umbi – @JamawiJaafar Jadi Pilihan Utama? @Khairykj


 

Semakin hari semakin panas cerita-cerita tentang pertandingan Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia. Berbeza pula dengan pertandingan lima penjuru Ketua Pemuda UMNO Malaysia, ramai perwakilan menyatakan Khairy Jamaluddin perlu kekal.

Kini persoalan yang timbul dan hangat dibisik-bisik oleh para perwakilan Pemuda UMNO Malaysia adalah siapa yang dilihat lebih layak menjadi Naib Ketua Pemuda. Keris ada bertanya dengan beberapa orang perwakilan.

Kata mereka daripada empat calon Naib Ketua Pemuda, tiga daripadanya lebih menjadi perbualan dan menjadi pertimbangan buat para perwakilan. Jamawi Jaafar Calon 01, Azwan Bro dan Lokman.

Ketiga-tiga nampak ada kelebihan masing-masing namun akar umbi melihat Jamawi Jaafar lebih menjadi pilihan utama memandangkan beliau dikenali sebagai Exco Pemuda UMNO Malaysia yang mudah didekati dan memahami denyut nadi akar umbi. Orang kata dari calon dari kampong yang disegani.

Apapun kita biarkan para perwakilan buat keputusan esok. Saranan Keris? Tidak salah kiranya kita beri peluang kepada Jamawi Jaafar untuk menjadi orang nombor dua dalam Pemuda UMNO Malaysia. 


K7L : Pilihlah dengan sebaiknya..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk