29/10/2013

Puteri UMNO Diganggu Namun Tetap Berjuang Untuk Kemenangan BN? #PRKSgLimau #BeraniHijrah




Beberapa hari ini Keris mendengar luahan daripada beberapa petugas Puteri UMNO yang sering diganggu dengan provokasi melampau daripada pihak PAS. Inilah sebenarnya perangai puak PAS yang tak tahu malu.

Mereka umpama kaum Quraisy yang memandang rendah terhadap wanita. Kalau tengok balik perangai mereka layan kaum perempuan dalam PAS, rakyat boleh tahu jika pergi dan menghadap sendiri puak-puak jumud ni.

Namun dalam masa yang sama Keris lihat kali ini Puteri UMNO Malaysia tetap efektif dan efisien dalam melaksanakan tugasan yang diberi. Antaranya melawat dari rumah ke rumah dan memberi keperluan.


Malahan menurut Naib Ketua Puteri UMNO Malaysia, mereka yakin BN akan diberi peluang oleh pengundi berdasarkan merit dan aura Menteri Besar Kedah, Datuk Mukhriz Mahathir yang dikatakan pembawa arus penghijrahan dan perubahan buat rakyat Kedah.

Selain itu, Puteri UMNO juga menarik minat kaum wanita muda dengan program-program santai dan tidak terlalu protokol. Kali ini barisan-barisan kepimpinan Puteri dan Pemuda UMNO Malaysia nampak lebih mudah didekati dan mesra rakyat. 

K7L : Teruskan perjuangan dan jangan sombong buat semua pemimpin yang dah menang!..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk