26/10/2013

Calon PAS Sepupu Phahrolrazi Tak Berani Nafi Pertalian Darahnya? #BeraniHijrah #PRKSgLimau



Setelah sekian lama tidak menulis, hari ini Keris rasa tertarik untuk melihat suasana PRK Sungai Limau yang sedang rancak dalam musim berkempen. Sampai sahaja di sini, Keris terdengar cerita pasal Calon PAS yang sebenarnya merupakan proksi kepada musuh utama Arwah Ustaz Azizan dalam PAS Kedah.

Keris terbaca di Medan Tempur Kedah :


Hubungan kekeluargaan antara calon Pas Prk Sg Limau si Azam Abdul Samat dengan Phahrolrazi di SINI, selepas beberapa jam artikel tu dikeluarkan, rakan blogger KedahkeKL menerima satu kiriman (sms) yang disebar oleh penyokong arwah Ust Azizan menceritakan perilaku calon Pas terhadap arwah semasa arwah masih hidup..

Menurut sumber, calon Pas si Azam Samad ini diantara manusia yang ketawa besar bila dengar Allahyarham Ustaz Azizan kena potong kaki. Ini maklumat yang kami dapat,


Terpaksa di sensor sebab terlalu kasar bahasanya..

SMS ini telah tersebar jauh hingga diterima oleh kami(TMK). Malah kami sendiri tidak pasti keadaan sebenar calon Pas yang kononnya diberi nama 'anak didik' Allahyarham Ustaz Azizan. Benarkah dia tu anak didik, atau sekadar pinjam populariti nak menang pilihanraya?

Jika dilihat cara kempen yang dilakukan oleh Pas, mereka menjaja nama dan gambar arwah untuk meraih undi simpati dari pengundi Sungai Limau.. Malah mereka sanggup berbohong mengatakan calon Pas ini mempunyai pertalian darah dengan arwah, walhal blog wartawan haramkah iaitu MSO sendiri mengakui bahawa Azam Abdul Samat anak sepupu kepada Phahrolrazi..

Namun sehingga ke hari ini Keris masih lagi belum menerima sebarang kenyataan yang menafikan hubungan pertalian darah antara calon PAS dengan Phahrolrazi. Kenapa dia diam tetapi berani mengaku anak didik Ustaz Azizan?

K7L : Jawab jangan tak jawab..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk