29/10/2013

BN Mula Goyang Bila Artis PAS Berjaya Tarik 10 Ribu Hadirin Ceramah! #PRKSgLimau #BeraniHijrah



Malam tadi selepas jalan-jalan di kawasan Kabu 10, Keris terdengar suara orang yang sangat dikenali daripada speaker. Owh! Rupa-rupanya seorang artis PAS yang masuk PAS untuk masuk syurga, Bob Lokman sedang memberi ceramah.

Kebiasaannya ceramah kalau Bob okman datang, mesti beribu beb hadir bantu tetapi kali ini lain sikit. Jika dikira unggas malam, semut, daun-daun yang jatuh dan dicampur dengan tiga orang manusia yang mendengar menjadikan hadirin ceramah tersebut adalah berjumlah 10 ribu orang.

Haha! Jika inilah rupanya ceramah yang dianjurkan oleh PAS maka jangan pelik jika pengundi kali ini berani berhijrah. Lagipun fakta yang tidak boleh disangkal adalah orang PAS sendiri balun Allahyarham Ustaz Azizan dulu.

Kali ini masa untuk beri balasan kepada puak PAS yang dulu balun ADUN Sg Limau tak habis-habis biarpun satu parti. Apalagi tunggu?



K7L : Inikalilah! Kita Hijrah!

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk