03/08/2015

Jemput TSMY Untuk Rasmikan Persidangan Pemuda PJU - Penjelasan @AminShukor



"Tidak timbul soal berani soal berani soal takut soal siapa salah siapa benar menjemput Tan Sri Muhyiddin Yassin pada perasmian Ahad ini. Kita meraikan pemimpin UMNO yang banyak berjasa kepada parti dan negara serta masih Timbalan Presiden UMNO yang sah. Demi atas nama perpaduan dan perjuangan. 

Pemuda UMNO Petaling Jaya Utara tetap teguh menyokong kepimpinan Presiden UMNO sebagai Nakhoda Parti"

Berikut adalah penjelasan Saudara Amin Shukor yang mana kerana jemputan oleh Pemuda PJU, tercetus sedikit kontoroversi. Pada pendapat Keris, tak akan tidak boleh TSMY merasmikan mana-mana Persidangan selepas digugurkan daripada Kabinet.

Dan Keris percaya 100% Presiden UMNO juga tidak menghalang mana-mana bahagian untuk menjemput merasmikan persidangan. Kerana kedua-duanya telah diterima oelh ahli yang mengiundi mereka pada Pemilihan UMNO yang lepas.

Pada Keris tidak perlu lagi timbul isu 'pecah saudara' hanya keran kes gugur di Kabinet. Macam Keris pernah cakap, Kerajaan bukanlah parti. Yang wujud sekarang adalah Kerajaan Barisan Nasional.

Dan UMNO merupakan satu entiti lain yang disebut sebagai Parti. Sebab itu UMNO, MCA, MIC dan rakan-rakan komponen bertanding atas tiket Barisan Nasional, bukan PARTI masing-masing.

Di dalam hal ini, adalah salah sekiranya TSMY datang ke mana-mana program kerajaan dan merasmikan program tersebut atas nama Timbalan Perdana Menteri, kerana TPM yang baru adalah Datuk Ahmad Zahid Hamidi. 

Yang itu salah! Tetapi tidak ada sesiapa yang patut mempertikai kedudukan TSMY yang masih Timbalan Presiden UMNO untuk terlibat dalam mana-mana jemputan UMNO. Ini semua bukan apa, ada yang suka nak simbah minyak.

Sedangkan TSMY dengan DSN tidak ada masalah sebagai Presiden dan Timbalan Presiden. Ini semua nak tengok UMNO berpecah. Come on! Petik apa Jamawi cakap, kini perlu Politik Matang, bukan Poltik Emosi.


 

K7L : Kena hormat dua-dua.. jangan pilih satu sahaja..

4 ulasan:

  1. Masalahnya, kalau MY ni JUJUR, awat dia tak TEGUR si BIADAP-BIADAP terutamanya dari PU/UMNOI Johor?!

    Tengoklah masa video terbaru tu yg. mana GENG dia sewenangnya SERANG reputasi YAB PM kita, dan video ni GANJILnya boleh dibiaqkan BERLELUASA, tanpa sebarang BANTAHAN dari si PENGKHIANAT ni - seolah tak habis-habis MENIKAM pula YAB PM dari BELAKANG! Sedangkan lihat KEBENARAN ini – di http://panggungopera.blogspot.com/2015/07/perkara-272-tsmy-jangan-buat-buat-tak.html , Perkara 27.2 ! TSMY jangan buat-buat tak tau dan lupa! GANJILnya "link" ini tak boleh buka di Google mahupun Yahoo - tapi pergi ke blog Anak Seberang di http://panggungopera.blogspot.com/ - dan lihat bawah tajuk “ Perkara 27.2 ! TSMY jangan buat-buat tak tau dan lupa!”

    Tengok juga cara MY asyik cuba mengaitkan penggugurannya dgn. kritikan dia pd. IMDB kononnya - LICIK betul! Dan PENIPUANnya berterusan mengenai isu IMDB tu – lihat di http://riziqin.blogspot.com/2015/07/rahman-dahlan-dakwa-muhyiddin-yassin.html , Rahman Dahlan Dakwa Muhyiddin Yassin Berbohong Mengenai Buku Factsheet #FactCheck @mpkotabelud, Thursday, July 30, 2015!

    Itulah si puak DALANG-DUA-MUKA PENGKHIANAT dan GENGnya takkan boleh dipercayai! Bukan main berlagak puak ni BERUNDUR secara terhormat; tetapi tak habis-habis nak SERANG YAB PM kita!

    Aku syak ramai pemimipin Islam/Melayu yg. jadi PENGKHIANAT telah di"BLACKMAIL" - samada ke atas dirinya atau keluarganya oleh si PENDATANG KAPIRDAJAL PENGGANAS-PENGGANAS DAPBANGKAI/PKRHOMO-EJEN Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1!! Maka, SPRM/PDRM - tolong SIASAT!

    Kerana HASUTAN si PENGKHIANAT ni lah, anak-anak MUDA amat BIADAP/BONGKAK PU Johor tu (apahal si mamat-kari-LIBERAL boleh DIAM aja?!) makin terlalu BERMEGAH dgn. sentimen keNEGERIan yg. MELAMPAU sampai identiti 'bangsa' Johor , dibiaqkan MEMIJAK identiti dan hak BANGSA Bumiputera Islam/Melayu serta UMNO keseluruhannya; yg. lebih penting diPERTAHANkan! Kat Barat pun, takkan ada politik-JAHANAM mcm. ni - pernahkan kita dengaq ada bangsa berdasarkan negeri cthnya 'bangsa' New York ("New Yorker" bermakna PENDUDUK New York; bukan bermakna 'bangsa' New York), mahupun 'bangsa' Washington, bangsa 'Queensland', bangsa 'New South Wales' dsbnya?!! Bahkan walaupun kononnya ada SATU bangsa Amerika (tapi selalunya utk.“White“ Americans), tapi yg. masih dipertahankan dgn. LANTANG adalah identiti dan hak BANGSA Bumiputera Amerika ("Native Americans") dan BANGSA-BANGSA lain yg. PENDATANG, yg. memang sebenaqnya semua masih mengikut KAUM iaitu African Americans, Arab Americans, Chinese Americans dsbnya!

    Nek Tempoyak.




    ReplyDelete
  2. Um.Johor terus nak kutuk YAB PM kita kononnya tak dengaq cakap “akar umbi“ (akar umbi terutamanya anak MUDA BIADAP dari PU adalah!); baca ni lagi!

    Apahal ni pula - DASYATnya?!! Lihat di - http://www.malaysia-today.net/tmj-a-drowning-man-will-try-to-reach-and-hold-on-to-anything-even-faeces/ , TMJ: A Drowning Man Will Try To Reach And Hold On To Anything, Even ‘Faeces’, July 29, 2015, by admin-s: dan di http://www.malaysia-today.net/johor-crown-prince-posts-cryptic-message-on-facebook/, Johor Crown prince posts cryptic message on Facebook, July 29, 2015!

    Ingat tak kisah bekas ASKAR kita, Prebet Adam dan adiknya, yg. sungguh malang itu dan sekarang Adam ini hidup MEREMPAT - lihat di https://www.facebook.com/kamalhisham.jaafar/posts/557888294318182?! Buka balik kes ni - kita nak tahu apa KEADILAN dan PAMPASAN keluarga Prebet Adam ni dapat utk. adiknya yg. sungguh MALANG itu!

    Jadi baik RAKYAT Johor pikiaq betul-betul dgn. MATANG!!

    Dan memang puak PENDATANG KAPIRDAJAL TERORIS-TERORIS PKRHOMO/DAPBANGKAI si EJEN/KULI-Barat/ZIONIS-FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH-no-1 sekarang tengah nak bangkitkan sentimen keNEGERIan untuk MEMECAHBELAHkan BANGSA Bumiputera Islam/Melayu serta UMNO; terutamanya di Johor (yg. malangnya ada pemimpin-pemimpin tak SEDAQ DIRI/amat-BIADAP/BONGKAK-PEMUJA BUDAYA LUCAH OMPUTIH - dipengaruhi SingaPORK) dan Kedah!

    Si PENDATANG KAPIRDAJAL TERRORIS-TERRORIS DAPBANGKAI/PKRHOMO ini yang termasuk puak PENGGANAS PEMISAH Sabah/Sarawak, iaitu si KULI/EJEN-rejim-rejim PENGGANAS Barat/NATO-ISrael/Zionis, juga sedg. menggunakan strategi sentimen keNEGERIan MELAMPAU ini utk. MEMISAHkan Sabah/Sarawak yg- kaya minyak/gas, dari Malaysia dan diGABUNGkan dgn. SingaPORK-pusat-CIA-MI6/Mossad/NATO di Asia Tenggara - lihat di -http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009!

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. NEK TEMPOYAK SI BONGOK KEPARAT
      SIANG MALAM MULUT CAM LAHANAT
      MACAI PENJILAT JIBBY MUSIBAT
      KOMEN NENEK CAM TAIK PALAT

      Delete
  3. Kesilapan najib...terlalu lemah dan naif dlm menangkis fitnah...sehingga keyakinan rakyat tergugat
    Kesilapan muhyidin...khianat pada ketua dan taksub dgn mainan politik tun m..padahal dia sedar 1mdb satu fitnah dan dia mendapat kepercayaan dimaklumkan ttg wang yg disalurkan ke akaun najib.
    Kesilapan tun m...terlalu bangga dgn sanjungan dan kejayaan lalu hingga gagal menghormati org lain dgn mengata di dlm dan luar negara..Itu bukan tandanya sayang pada parti atau negara..Itu tandanya sayang pada kuasa.Jika sayang, masalah keluarga tak perlu disebar.Dan teguran biar berhemah krn kita pun pernah buat silap pada rakyat dan negara.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk