23/02/2018

Mahathir Kemaruk Kuasa - Comeback Of Mahafiraun!



Kita ermohonan maaf oleh bekas Perdana Menteri, Tun Mahathir hanyalah sekadar retorik bagi memastikan impian dirinya untuk menjawat kembali jawatan nombor satu negara seandainya pembangkang menang pada Pilihan Raya Umum ke 14.


Mahathir sememangnya tidak ikhlas malah hanya ‘mempermainkan’ perasaan rakyat jelata untuk memastikan dirinya terus mendapat sokongan serta mandat untuk menjadi Perdana Menteri kembali.

“Selama menjadi Perdana Menteri, beliau adalah seorang diktator dan pemerintahan kuku besi sudah tentu sukar dilupakan termasuk pembangkang yang banyak menerima cabaran serta tamparan.

“Kini beliau menyertai puak pembangkang dan bercita-cita besar untuk ‘mengetuai’ perjuangan mereka dengan syarat diberikan jawatan Perdana Menteri. Cukuplah Tun M, rakyat bukan bodoh untuk terus percaya semua ini.

“Apapun kita jangan lupa dengan sejarah hitam ketika tampuk pemerintahan beliau termasuk insiden Memali dan Ops Lalang dengan menyumbat 106 pemimpin besar termasuk mendiang Karpal Singh dan Lim Kit Siang. Lupakah anda?

“Bagaimana pula dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim? Siapakah yang bertanggungjawab melucutkan jawatan Timbalan Perdana Menteri sekaligus menghantarnya ke penjara? Semua ‘wayang’ yang sedang dipersembahkan kepada rakyat ketika ini sudah lali dan basi kepada rakyat. Tunggu PRU akan datang dan lihat hasilnya,
  - Datuk S Vell Paari

Ini merupakan amaran buat penyokong pembangkang yang seharusnya sedar dengan permainan licik Tun Mahathir dan tidak sesekali membenarkan beliau untuk kembali berkuasa kerana ianya akan menghancurkan ketenteramaan serta perpaduan negara serta kestabilan politik yang telah lama terjalin.

Pada awalnya PPBM ditubuhkan atas alasan mahu memperjuangkan agenda rakyat, tetapi dengan apa yang diutarakan oleh anak beranak, Tun Mahathir dan Datuk Seri Mukhriz Mahathir Mohamad semalam nampaknya hanya kemaruk kuasa.

K7L : Mahafiraun nampaknya...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk