24/09/2017

Mahathir Samakan Mereka Yang Bermatian Sokongnya Sebagai Sampah?



Sungguh tidak ku sangka. Begini teruk sekali Tun Mahathir melabel mereka yang telah keluar daripada PPBM. Setuju atau tidak mereka yang telah keluar itu sebenarnya adalah penyokong tegar Tun Mahathir yang sanggup bergolok gadai demi Tun Mahathir.

Dek kerana mereka tidak bersama dalam parti, mereka terus diibaratkan sama seperti sampah. Dahsyat sungguh cara politik PPBM. Sudahlah Presiden Parti hanya boneka dan pak turut, orang-orang kuat juga dipanggil sampah.

Inilah taraf pemikiran si tua yang sepatutnya bersara terus dalam politik. Sampah keluar lebih bagus katanya. Malahan cytro PPBM juga terus menerus menghina mereka yang telah digelar sampah.

Sekarang kita fikir sedalam-dalamnya. Dengan faktor umur dan ketokohan yang ada pada Tun Mahathir, sajakkah beliau untuk berkata begitu? Maka benarlah kata bidalan orang lama. Nak lihat perangai sebenar tunggulah hari tua.

K7L : Dia gol parti pun gol sama..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk