25/09/2017

Jangan Hina Guan Eng! Ini Jasa Beliau Sejak 2008 Di Penang!



Tak mahu cakap banyak lagi. Tidak kisah bangsa manapun di Pulau Pinang, harus sedar DAP yang kononnya menjadi wira selepas merampas daripada BN pada tahun 2008 telah berbohong kepada rakyat. 

Kini kesan banjir tak pernat menjadi lebih baik saban tahun. Sepatutnya jadi lebih baik sebab katanya DAP lebih tahu memerintah berbanding Gerakan di Pulau Pinang. Dan sehingga hari ini setelah dua penggal, masih lagi DAP menyalahkan hujan sebagai punca banjir.

Inilah kesan daripada projek-projek mega tanpa kawalan yang akhirnya menyebabkan bencana berlaku setiap tahun. Kerakusan tamakkan wang inilah yang akhirnya menyusahkan rakyat Pulau Pinang.

Beringatlah. Tak kira bangsa apa sekalipun kena beri semula kuasa kepada BN. Kini DAP hanya tahu salahkan orang lain sehinggakan Hujan sendiri dipersalahkan dan ada pula ADUN yang suruh tanya Tuhan kenapa turunkan hujan.

K7L : Sudah tiba masa. Mari Bina semula Pulau Pinang!

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk