14/01/2016

Rasuah Paling Teruk Dalam DAP - Bekas Naib Pengerusi DAP



Bekas naib pengerusi DAP, Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim pernah mendedahkan bahawa punca beliau keluar DAP pada Mei 2012 salah satunya disebabkan rasuah dalam parti itu yang cukup teruk.

Tunku Abdul Aziz hanya mampu bertahan selama empat tahun dalam parti itu selepas dijemput oleh Penasihat DAP, Lim Kit Siang menyertai parti itu pada Ogos 2008. Tak adalah lama sangat.

Kata Tunku Abdul Aziz :

“Punca saya ambil keputusan untuk keluar dari DAP adalah kerana amalan rasuh yang amat teruk di dalam parti itu. Ini antara sebab utama selain saya tidak bersetuju dengan perhimpunan BERSIH yang dianjurkan Pakatan Rakyat(PR).

“Perhimpunan BERSIH itu bagus tetapi apabila mereka melanggar undang-undang, itu yang buat saya tidak bersetuju,” katanya.

Rupa-rupanya rasuah bermaharajalela di dalam parti itu sedangkan di khalayak umum pemimpin DAP mmelaungkan slogan anti rasuah.

“Saya sertai DAP kerana dijemput oleh Lim Kit Siang. Masa itu,beliau selalu mengatakan DAP tidak ada rasuah namun setelah dua bulan berada di dalam parti itu, saya sedar, ia hanya omong kosong sahaja.

Nak bukti apa lagi? Sememangnya mereka pengamal rasuah dalam parti. Jika tidak masakan Keluarga Lim masih kekal walaupun ramai yang tidak suka dengan mereka? Jangan tertipu dengan Lim Kit Siang.

Lim Kit Siang bukan baru hari ini menipu rakyat Malaysia. Pelbagai helah dia buat dan rancang. Jangan kita termakan lagi. Tak percaya cakap orang BN? Pergi tanya orang PAS,mereka pernah tidur sebantal.

K7L : Jangan jadi kuda DAP..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk