12/01/2016

BTN Perlu Rebranding? - Setuju Sangat!


 

Keris bersetuju dengan pandangan Menteri JPM, DS Azalina Othman yang merasakan keperluan bagi penjenamaan semula Biro Tatanegara ada ia kekal relevan. 

Tidak timbul isu provokasi dan perkauman yang didakwa kononnya berlaku dalam kursus Biro Tatanegara (BTN) di bawah Jabatan Perdana Menteri. Kerana kursus ini juga lebih cenderung kepada menanam sifat jatidiri dan sayangkan negara.

Apa yang kita nak beritahu sekarang. Penjenamaan semula ini sebenarnya amat ditakuti oleh PKR-DAP. Kerana jika ramai peserta BTN sayangkan negara, maka mereka tidak akan menyokong PKR-DAP.

Jangan pelik kalau PKR dan DAP paling lantang marah pasal BTN walaupun tak kacau sedikitpun hal parti mereka. Tunggu sahajalah.

K7L : BTN ni ajar orang basuh pinggan sendiri!..

1 ulasan:

  1. Ni jantan ke betina ni? Confiuse ...pejuang Islam UMNO ni hahahahha.... Patut la UMNO BN pakai Al Quraan Sekerat2 ... takde beza dgn Yahudi pakai kitab sekerat2 hahahaha...Dasar Melayu UMNO bodoh dr Lembu...mcm babi halal haram semua sondol hahaha..dasar benih BN Babi Negara UMNO(Ungke Monkey Nation Organization) parti beruk hahahhaahah

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk