15/01/2016

Nak Jadi Calon Untuk DAP - Tak Sedar Mereka Ditipu Hidup-Hidup!


 

Memang tidka dinafikan, ada beberapa ahli politik yang memang kepingin kedudukan sebagai Ahli Parlimen ataupun ADUN. Sebab itu duduk dalam UMNO, tak jadi calon maka lompat pergi ke PAS.

PAS tak bagi jadi calon dimakinya kemudian paut pada PKR. Bertanding atas tiket PKR kalah pulak sebab orang tak suka PKR, maka dia pilih DAP untuk pastikan dirinya menjadi Ahli Parlimen biarpun berjanji untuk menjual bangsanya sendiri.

 

Selama hari ini kita telah diperdaya oleh DAP dengan agenda mereka yang kononnya ingin turut serta dalam membela Islam dan Melayu ketika Pakatan mula-mula dibuat. Namun begitu Islam dan Melayu berterusan ditindas oleh DAP.

Bak kata Bekas Naib Pengerusi DAP, jangan tertipu dengan mereka. Sebijak-bijak Tunku Aziz pun dia boleh kena tipu dengan DAP. Apapun hati-hati dan jangan sesekali cuba untuk beri sokongan pada musuh Islam.

K7L : Malaysia - Melayu - Islam..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk