05/01/2016

PAS Pernah Jadi Kuda DAP Kata Naib Presiden PAS?


 

Sememangnya PAS kini telah berubah menjadi satu parti yang lebih mementingkan rakyat. Semuanya berlaku selepas ramai syaitan-syaitan PAS berpindah ke Amanah. Haha! Selama ini mereka pun hanya Parasit.

Apapun kini PAS sudah tidak mahu lagi jadi kuda. Tinggal Amanah sahaja untuk menjadi tunggangan DAP.

Parti PKR dan DAP hanya mahu memperalatkan parti Amanah semata-mata dan bukannya mahu memberi laluan mudah serta peluang untuk bertanding seperti yang dibayangkan oleh Amanah.

Kita tidak menolak kemungkinan bahawa PKR dan DAP tidak akan memberi peluang untuk Amanah bertanding di kawasan yang dimonopoli oleh mereka sendiri. Sebaliknya Amanah pasti akan terpaksa bertanding di kawasan PAS pada Pilihan Raya Umum 14 (PRU-14) kelak.

Maka kita ucap selamat maju jaya buat Amanah yang hanya menjadi 'pengacau' bukan pemenang dalam PRU14 nanti. Contoh terbaik, kamu ingat Hanipa Maidin boleh menang di Sepang?

K7L : PAS tak kena kuda sangat.. Amanah 100% jadi keldai..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk