16/12/2015

Tony Pua Dah Jadi Tiny Pua Bila Terus Bisu Isu Debat #1MDB


 

Sampai hari ini Tony Pua masih lagi belum bersuara untuk meneruskan hasrat untuk melakukan debat dua mata seperti yang dicabar. Pelik pula rasanya orang yang beria-ia mencabar tetapi menolak setelah permintaan untuk berdebat dipersetujui oleh pihak lawan.

Jadi sebenarnya selama ini Tony hanya berpura-pura berani mencabar kerana beranggapan Arul Kanda tidak akan berani untuk melakukan debat dan Tony kemungkinan percaya Arul Kanda akan terus berdiam diri.

Namun hari ini Arul Kanda telah berjalan seluruh Malaysia menerangkan perihal 1MDB. Ironinya, persembahan dan penerangan Arul Kanda terlalu mantap untuk dilawan oleh Tony Pua.

Kini dimanakah telur DAP? Keris berharap rakyat Malaysia perlu lihat, masakan Arul Kanda akan berani untuk menerima cabaran debat jika beliau tidak berada di pihak yang betul dan mengapa Tony menolak untuk berdebat jika dia merasakan dirinya boleh menang?

K7L : Yang hak pasti berdiri...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk